Help!!! ENGELS!!

Heej dames!

Aangezien het met mijn engels slecht gaat wil ik jullie om hulp vragen. Ik moet een stukje schrijven van 150-180 woorden over de vraag: How can the social involvement of young people be improved? (Hoe kunnen jongeren meer bij de maatschappij betrokken worden?)

Ik heb stukje al wel in het Nederlands geschreven en in het engels. Maar in het engelse stukje zitten wel een aantal spelfouten in (denk ik)

Nederlands stukje:

Een manier om jongeren meer betrokken te laten raken bij de maatschappij is stage lopen.
Maar dan wel maatschappelijke vorm van stage lopen.
Een maatschappelijke stage kunnen we omschrijven als een vorm van leren binnen of buiten de school, waarbij leerlingen door middel van vrijwilligersactiviteiten kennis maken met allerlei aspecten en onderdelen van die samenleving.
Zo leren zij langzamerhand verantwoordelijkheid dragen voor maatschappelijke belangen.
Op een leuke, spannende manier leren zij zelf verantwoordelijkheden nemen en met verschillende soorten mensen omgaan.
Bijvoorbeeld door een feest te organiseren, een website maken voor vrijwilligers organisaties of boodschappen doen voor ouderen. Maatschappelijke stages zijn al erg populair onder jongeren.
Door de populariteit van deze stage kunnen de organisaties de stroom van jongeren nauwelijks aan.
Maar er zijn ook jongeren die de stages helemaal niet zien zitten omdat ze het bijvoorbeeld te druk hebben met school.
Voor deze jongeren zit er niet anders op om gewoon een stage te zoeken die het beste bij ze past. Wat niet altijd even gemakkelijk is.

Engels stukje: ( ik weet niet of internship de juiste vertaling is voor maatschappelijke stage)

One way to improve the social involvement of young people is to internship. But then a social form of internship.
A social internship can be described as a form of learning within or outside the school, where students through volunteer activities, learn about various aspects and elements of that society. So they learn slowly responsibility for societal interests.
In a fun, exciting way to learn it themselves responsibilities and deal with different people. For example, by organize a party, make a website for volunteer organizations or shopping for the elderly people.
Social internships are already very popular among young people.
The popularity of this internship, the flow of youth organizations hardly.
But there are also people who do not see the camps because they are too busy with school.
For these young people is no different to simply find an internship that best fits them. What is not always so easy to find.

Niemand?? :cry:

De vorige keer waren er zoveel reacties die mij zo goed hebben geholpen!!

haha, een korte tijd terug heb ik iemand ook geholpen met zoiets, maar dan 4 stukken, was jij dat soms?

o ja, en ik ben nu bezig met het te vertalen xd

hé is dat van wasp reporter? die vraag kreeg ik namelijk op een proefwerk xD

One way to improve the social involvement of young people is to internship. But then a social form of internship.
A social internship can be described as a form of learning within or outside the school, where students through volunteer activities, learn about various aspects and elements of that society. So they learn slowly responsibility for societal interests.
In a fun, exciting way to learn it themselves responsibilities and deal with different people. For example, by organising (klinkt beter?) a party, to (?) make a website for volunteer organizations or shopping for the elderly people.
Social internships are already very popular among young people.
The popularity of this internship, the flow of youth organizations hardly.
But there are also people who do not see the camps because they are too busy with school.
For these young people is no different to simply find an internship that best fits them. Which isn’t always that easy to find (vond ik wat beter klinken…:$).~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
Ik heb tussen haakjes bijgezet,
als ik iets veranderd heb,
maar ik weet het allemaal niet zeker.
Het zijn maar suggesties…
xx

Younger people could get more involved in the society by placements, but with that I mean the social form of placements.
We can describe social placements as a form of learning within or outside the school, where students get to know several aspects and parts of that society by using voluntary activities.
Slowly they will learn to care responsibility for the societal interests.
In a fun and exciting way they will learn to take responsibility for themselves and to deal with different people.
For example by organizing a party, making a website for volunteers organizations or by shopping for the elderly.
Social placements are yet very popular among the youth. Because of the popularity of these placements, the organizations almost can’t handle the amount of younger people.
But there are also younger people who don’t like the placements, because they’re too busy with school. For these younger people, there’s no other way than to just search for a placements that fits them best, which isn’t very easy.

(en toen had ik 'm af, klikte ik op versturen en viel m’n internet uit, opnieuw, jippie. Wat ik toch al niet voor je doe haha xd)

Thanx!!! jullie zijn super lieff!! :kissing:

Kan ik je echt niet bij helpen,
ik kan zelf niks van Engels.

Waarom check je het niet met een vertaalmachine?

omdat er in taalmachines superveel fouten zitten… ik dacht dat iedereen dat wel wist.