Help. Engels verknald.

Nou je bent niet de enigste! Ik heb me tekstverklaren ook verkloot. Had 18 punten… hopen dat de brief een beetje goed is gemaakt!

bij mij is engels ook echt slecht gegaan terwijl ik daar best goed in ben normaal!

khad ook maar 20 punten :frowning_face:

Je kunt er nu niks meer aan doen, afwachten en je andere toetsen gewoon zo goed mogelijk maken…
Misschien zou je nog met je ouders naar de decaan kunnen gaan over die bijles, maar of het veel zin heeft…geen idee.
Maak je overige 3 toetsen iedergeval zo goed mogelijk =)
En succes met economie als je dat net als mij morgen ook hebt !!

ik heb ook engels vmbo-tl gedaan :S
echt slecht heb ik het gemaakt overal die woordjes in vullen op die puntjes ik snapte er geen snars van… Ik heb alles gegokt !

want ik dacht om alles eerst te vertalen heb ik geen tijd meer over voor de brief !
ik heb het nagekeken had ook 15 punten ! ik moet nu ook nog 10 punten voor de brief halen om een 4.7 te staan zodat ik gemiddeld een 6 sta . :S

ik vond hem ook heel erg moeilijk !

[i]Ik moet een 4.9 halen wil ik een 6 blijven staan. Dus ik hoop dat én de norm meewerkt ( als die pastapipoo’s van de Cevo en cito ook zo lekker slim zijn in Engels. ) én dat ik minimaal 10 punten voor die brief heb…

Maar een voldoende heb ik sowieso niet. Mocht het geval zijn dat ik zak, dan denk ik dat mijn mentor is een stevig gesprek krijgt met mij en met mijn ouders.[/i]

engels is misschien wel mijn beste vak naast nederlands en het viel mij ook meteen op hoeveel moeilijke woorden erin voorkwamen die je moest opzoeken en de teksten waren ook ingewikkeld maar de brief heb ik vaak geoefend dus dat ging wel goed volgens mij

Je hebt groot gelijk! Maar het waren ook steeds de zelfde vragen , van vul het juiste woord in enzo. En dan ook nog eens wel 4/5 mogelijkheden. veelste moeilijk :frowning_face:

Naja morgen economie ik hoop dat ik die wat beter maak. Daar sta ik nu een 5.9 op dus moet een 5,1 halen ik hoop dat dat lukt :S

ik duim voorje

Ik ook.
Ik denk wel dat je gewoon geslaagd bent als je voor de rest allemaal een voldoende hebt hoor (ik heb er geen verstand van maar volgens mij is dit toch zo?) ^^

[i]Tekstverklaren is niet mijn ding.

Ik vind het ook stom, dat als ze mij van de overgang klas 2 naar klas 3 mij aanbieden om in de dyslextie klas te gaan ( aangezien ik het niet heb, ik mocht het, heb t alleen afgewezen omdat ik steengoed was in Frans ). Dan heb ik begin dit schooljaar een aanvraag gedaan voor tijdverlening, en dat wijzen ze af :pensive:’. Temminste, mijn mentor wees het af. Omdat ik het volgens hem ‘niet nodig had’.

Nou, tijdens t examen ben ik altijd op het nippertje klaar -______-’
Wat voor kutmentor heb ik eigenlijk? [/i]