Help. Enge haan staat voor mijn deur.

Hoi. Sorry voor dit belachelijke topic. Mag zo ook weer weg hoor :grinning:
Maar ik heb dus een probleem.
Ik zit in mn moeders huis en die heeft besloten om een halve boerin te worden en nu heeft ze dus schapen katten een konijn en kippen en een haan.
Nu ben ik dus voor de katten aan het zorgen, want 1 heeft kleintjes:D. Maargoed ik ben hier dus alleen en wil het konijnenhok schoonmaken, maar die focking haan terroriseert de tuin.
Het is een soort bossige tuin, maar hij gaat heel de tijd voor de deur zitten met zn kippenharem bij hem.
Hij heeft laatst al het buurmeisje aangevallen, dus ik ben vet bang van hem.
Maar ik was al begonnen aan het konijnenhok, dus die zit nu zonder pisbak en maar halfvol met hooi etc. Dus ik moet verder.

Maar grote vraag is dus. Hoe hou ik die haan op afstand?!!
Dus voor alle boerenmeisjes of andere mensen die dr verstand van hebben. Please geef me tips, want ik moet zo weg en daarvoor moet het konijn gedaan zijn, maar meneer haan intimideert me dus.

Oke ik lach mezelf nu uit om dit topic. Maar whatever.
Doeiii

Heb je geen waterpistool ofzo? xD

Tok

Nee geen idee sorry

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

En sorry plof, dit moet nog even: :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zit echt keihard te lachen :")
kunnen die dingen echt aanvallen

Bak een bezem en hou hem zo op afstand
Richt de eh bezem deel zeg maar op hem en mep hem niet opzij maar veeg hem gewoon weg

Ja ik dacht ook: ik ga water naar hem gooien.
Maar straks haat ie me dan extra erg en gaat ie alleen nog maar meer aanvallen?

hanen kunnen heel heel vals zijn.
Je moet ze altijd in de gaten houden, want ze kunnen zo aanvallen

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

pak gewoon een BEZEM met een lange stok :grin:
problem solved

Juaaah. Ganzen ook

Jeeeej wat een geruststelling! :’)
Hahahahahah

Je moet brood gooien en hem dan naar zijn hok lokken. Anders valt hij je aan. Met brood vind hij je nog lief hoop ik voor je.

Wacht tot hij voor de deur zit en klap dat ding dan met een rotvaart open. Weg haan.

hahahahaha
ik denk dat hij op plofkippen valt en dat hij je stalkt ofzo.
nee ot, ik heb geen idee, sorry.

Plof, ik dacht dat ik de enige was met een hanenfobie. Mijn tip: Sluit je op in het huis en kom niet meer buiten, geef hem ook geen eten. Dan gaat hij wel weg.

Ja ik heb net al met een bezem gedaan, maar hij kent echt totaal geen angst.
Heb ook al kippenvoer de andere kant op gegooit en nu ligt de hele veranda vol kippenvoer en nu gaan ze dus helemaal niet meer weg.

Hahahahhaha. Dat is het! Hij ziet een mooie plofkip <3

Ren achter hem aan dan rent die zelf wel weg. Of gewoon meteen bij zijn buik pakken, dan kan die niks doen.