Help! Eerste zoen

Ik vind een jongen leuk, en volgens al mijn vrienden hij mij ook. Gister toen we samen afspraken zoende hij mij bijna, maar ik trok terug. Ik heb namelijk nog nooit gezoend. Nu ga ik volgende week weer met hem afspreken en de kans is groot dat hij mij weer probeert te zoenen.

En het probleem is dat ik niet goed weet hoe je (goed) kunt zoenen. Hij heeft namelijk al veel meisjes gezoend, en ik wil niet als een kneus overkomen.

Dus hebben jullie tips and tricks voor je eerste (tong)zoen?

-

Inderdaad proberen rustig te blijven en hem de leiding laten nemen, dan komt het allemaal wel goed (:

komt allemaal goed joh! als het achter de rug is denk je ‘was dit het nou waar ik me druk om maakte?’
en inderdaad, als je het vaker hebt gedaan word het ook steeds beter

Alles wat al gezegd is en je mond niet té wijd open doen, ziet er én raar uit én is niet lekker.

Haha, ik moet denken aan All You Need Is Love van gister. Dat was grappig ; )

Maar idd, je kan gewoon tegen m zeggen dat je nog nooit gezoend hebt met iemand, dat snapt hij ook wel. Het is gewoon even oefenen :stuck_out_tongue:

Het is zo voorbij :wink:

Oefening baart kunst

mijn eerste zoen kwam ook heel onverwacht, het was zalig…
Ik twijfelde een momentje of ik ging terugtrekken maar het moest er eens van komen.

Geen stress hebben, ervan genieten en gewoon op je af laten komen is de boodschap!!

Lots of love - *Alice*

Bijna iedereen vind zn eerste zoen niet geweldig, verwacht er dus niet te veel van

Vertel het gewoon eerlijk aan hem. Hij wil vast wel oefenen xd

Als je het echt wilt moet je het gwn doen, het valt allemaal reuze mee en gwn idd hem de leiding laten nemen en dan beetje oefenen :wink:
Persoonlijk ging mijn eerste zoen eigenlijk wel goed, gwn rustig blijven niet te wild en beetje met m meegaan. :wink:

haha dat ja

Hii het klinkt maybe duf maare ik heb ook nog niet gezoend en moet je nou wel of niet je mond open en dicht bewegen en wel of niet rondjes draaien? :$$$$$

x