help eerste vriendje

hallo,
ik ben 17 bijna 18. En ik heb zaterdag eindelijk mijn eerste kus gekregen :hugs: ik was al een tijdje aan het berichten met die jongen en we wisten beide dat het die avond ging gebeuren. maar ik was wat teleur gesteld in de kus. misschien komt dit omdat het mijn eerste was. hij zei dat blij was met mij en dat hij gelukkig is en dat hij mij graag ziet maar is dat niet wat vroeg om te zeggen? maar hij wil het wel nog stil houden voor iedereen alleen mijn beste vriendin weet het omdat ze ons heeft zien kussen. is dit niet raar dat niemand het mag weten?

smilyfreak :slightly_smiling_face:

Hangt er vanaf waarom hij het geheim wilt houden, heeft hij gezegd waarom?
Ik snap dat je het vervelend vindt, ik zou zelf het gevoel hebben dat hij zich voor mij schaamt. Erg vervelend , maar misschien heeft hij er een goede reden voor.

1. Mijn eerste kus was ook teleurstellend, maar naarmate je het meer doet en elkaars “stijl” ontdekt, wordt het echt super!
  2. Hangt er vanaf. Mijn vriend en ik hebben het ook eerst een maandje stil gehouden, we wouden eerst gewoon genieten van elkaar en van het idee, wanneer je het dan tegen iedereen zegt vraagt iedereen zoveel en is het nogal druk enzo… we wouden het rustig aandoen, niet met onze liefde of onze relatie tussen ons twee, maar met zo de buitenwereld enzo… na een maandje wist wel iedereen het natuurlijk, en dat is ook wel tof, maar het heeft toch deugd gedaan om eerst wat tijd voor onszelf te nemen en dan pas iedereen anders erbij te betrekken

Mijn eerste kus was een drama als je het zo mag noemen (Jongen die mij had gezoend kreeg er geld voor, hij wist niet dat ik nog nooit had gezoend, ik boos en moest nog half jaar bij hem in de klas zitten)

Toen ik het voor het eerst een vriendje had, heb ik het ook even stil gehouden om gewoon te kijken hoe het liep en of we elkaar wel echt heel leuk vonden. Was best fijn want als het dan toch niks word uiteindelijk hoef je niet je ouders teleur te stellen.

ik wil het ook nog niet vertellen aan mijn ouders maar het is gewoon vervelend als we samen uit gaan hij eerst rond hem kijkt voor hij een arm rond mij slaat.