Help! Eerste hulp bij Hotties!

Hii!
HELP!
Ik heb net de sportdag op school gehad waarbij je groepjes toegewezen krijgt met random andere uit de 2de. Net in mijn groepje moet een of ander testosteron geval -dat is blijven zitten en dus een jaar ouder is- zitten dat best wel een beetje bekend is rond de leerlingen bij ons op school. Al vind ik het niet gek, hij ziet er ook hélémáál niet verkeerd uit, maar ik heb meestal de pest aan van die stoer doeners. :expressionless:

Maar tijdens de sportdag had ik me voorgenomen hem dus maar te negeren. Tot hij bij een onderdeel heel ‘subtiel’ (NOT) met zijn hand mijn hand aanraakte en bij de volgende keer zo dicht tegen me op liep dat hij half tegen me aan liep. Ook zat ie al de hele tijd te kijken en als ik dan terug keek lachte die zo van ‘Het is echt niet raar dat ik je aan loop te gapen en nog niet eens uit schaamte wegkijk als je het ziet hoor’. :cold_sweat:
Nu is de sportdag afgelopen (en we hebben wonderbaarlijk genoeg gewonnen) en zie ik hem af en toe op school lopen maar dat is zooo akward! :zipper_mouth_face:

Wat nu? Ik wil is een keer met hem praten maar ik durf echt niet random op zijn vriendengroep af te stappen zo van ‘He let’s chat’. Tips? :roll_eyes:

Thanks!
Mijk X

Lief lachen naar hem, dat werkt dus serieus. Wees zo veel mogelijk in zijn gezichtsveld. Tafeltje naast hem in de pauze etc.
Voeg hem toe op social media, snapchat, instagram. Stuur op snapchat bijvoorbeeld een ‘streak’ foto en there you go!
Succes x

Ik moest zo hard lachen om die titel hahaha :’)

Hebben jullie gemeenschappelijke vrienden? Misschien dat een vriendin bevriend met hem is oid? Of gewoon op hem af stappen als je ziet dat hij alleen is.
Je kan hem ook gewoon volgen op Instagram en vanaf daar een gesprek beginnen. Genoeg opties! Wees niet te verlegen! :slightly_smiling_face: