Help! Een voet maken voor surprise.

Ja wij zijn er hier thuis vroeg bij, maar met Sinterklaas maken wij surprises. Ik heb het idee om een voet te maken. Deze voet moet inclusief tenen en een been zijn. Maar nu heb ik geen enkel idee hoe ik dit moet maken.

Wie helpt mij?
Alvast bedankt!

Kippengaas in de goede vorm doen en daarover heen papiermaché’n.

Ja daar zat ik inderdaad al aan te denken, maar is wel een kliederzooi en de grote teen moet er eigenlijk tijdens de surprise avond afgehakt kunnen worden.

oh wat moeilijk, ik denk dat je het eigelijk alleen met kippengaas kan doen, wat hierboven al word gezegd.
iig succes!

Ik zou een frame maken van hout

Klei misschien?

gewoon iets makkelijkers verzinnen?!

uhmm, gips?
jeweetwel dat poeder dat je moet mengen met water

ik zou het van kippengaas doen, maar misschien kan je de tenen wel met ballonnetjes doen xD dan kan je die teen wel afbreken. (en papier maché eroverheen dus)
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter deze suprise xD

hhahah jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar!

http://www.bedankjes-shop.nl/includes/producten/28082008150859.jpg

Zo’n ballon kopen en er over heen papier marcheen?

^ Hee dat is slim! (:

Een koker zien te regelen.

uhh… he eigen voet papiermacheen. :slightly_smiling_face:

ik zal de tip van littleSmurf gebruiken (:
volgens mij is zo’n ballon wel duur maarja, anders had je maar wat makkelijkers moeten maken haha ;p

oh en dan moet je voor het been gewoon kippengaas gebruiken, das wel makkelijk!

Hoe groot moet het eigenlijk worden?

Je kunt je eigen voet + been ingipsen met gipsverband en dan er af halen :slightly_smiling_face:

Hij mag best groot worden. Is alleen maar leuker.
Nou het verhaal erachter is dat mijn zusje een ontstoken teen had. Daar heeft ze een hele lange tijd mee gelopen en ik bleef maar met de oplossing komen; hak de teen er maar af. Nu is ze uiteindelijk geopereerd aan haar teen.