help,, een date

ik en een jongen draaien al heel lang om elkaar heen
nu gaan hij en ik binnenkort “chillen”
maar weet iemand wat leuks wat we kunnen doen?
ik ben erg verlegen enzo op zo’n “eerste afspraakje”
dus om dan gewoon ergens heen te gaan en te praten lijkt mij niks want ik zeg geen moer xD :blush:
iemand een idee om ergens heen te gaan ?
en klinkt mis dom ma weet iemand leuke onderwerpen waar we het eventueel over kunnen hebben ?
xxx

Alles sport, school, waar hij normaal uitgaat, dingen die hij met zijn vrienden heeft gedaan.
Ik denk eerlijk dat je sowieso goed moet kunnen praten, wil het op iets uitdraaien(je verlegenheid niet meegerekend:’). Je moet je wel prettig voelen.

En als je niet wil praten, ga je fijn naar de film, of naar zo’n lowbudgetvoorstellingen ofzo(:

vooral veel leuke/grappige herrineringen vertellen, dan leer je elkaar goed kennen en het is gezellig

Je kunt ook gewoon dagelijkse dingen doen. Boodschappen doen bijvoorbeeld xD. Door de stad wandelen. IJsje halen of even een terassje pakken. Maar je zult wel moeten praten waarschijnlijk. Dat is ook wel leuk want anders leer je elkaar niet zo goed kennen.

ja tuurlijk wel praten :stuck_out_tongue:
ma hij en ik kennen elkaar al wel heel goed :grinning:

maar het is ook zo saai om naar een parkje of t strandje te gaan en daar gewoon zitten en praten dus zoek ik iets leukers (A)

IK haat het om een film te gaan kijken, als ik voor de eerste keer met iemand ga afspreken.
Maarja, misschien wel iets voor jullie om te doen?

Ja voor een eerste afspraakje vind ik de bios meestal ook niet zo leuk, maar als je heel verlegen bent is dat vaak wel het beste :'o

Gewoon naar een winkelcentrum gaan en daar een beetje rondhangen?

Lekker terrassen. Heb binnenkort ook mijn eerste date en we gaan gezellig wat drinken. Als je al eens eerder met hem hebt gepraat, kun je misschien wat oudere gespreksonderwerpen aansnijden. Dan loopt het vanzelf wel los.

Geloof me, dat gaat allemaal vanzelf… Ik was ook kei zenuwachtig voor mijn eerste ‘date’, en ik had precies hetzelfde als jij… Maar uiteindelijk gaat alles vanzelf. Beloofd!

@petithollandais er is genoeg gesprekstof over “vroeger”
hijs de ex van iemand die ooit mijn beste vriendin was
en t is de beste vriend van mn ex :stuck_out_tongue:

en ik denk dat ik gewoon indd ergens ga rondhangen :slightly_smiling_face: