Help! Een Beugel

Ik moet een Beugel doet dat pijn? En heb je er veel last van Ik ben onwijs zenuwachtig is dat nodig??

Ja het doet pijn, maar zenuwachtig zijn is niet nodig. Maakt het alleen maar erger.

zenuwen zijn niet nodig… en met de pijn valt het ook wel mee hoor… je moet er gewoon even aan wennen enzo :slightly_smiling_face:

bij mij deed het de eerste 2 dagen pijn, je had zo’n trekkend gevoel aan je tanden. maar daarna niet meer hoor. ik zou echter geen beugel nemen als je tanden maar een klein beetje gecorrigeerd moeten worden hoor! mijn tanden zijn van schots en scheef naar perfect recht gegaan, maar mijn glazuur is er wel erg van verzwakt :’( ik heb nu nog een retentiedraad voor levenslang en ik ben bezig met het afbouwen van mijn stinknachtbeugel.

maarja voor iedereen is het anders en voor de pijn hoef je het in ieder geval niet te laten hoor

't valt allemaal wel mee (; Je moet erniet zo tegenkop kijken.

Bij mij deed het totaal geen pijn, alleen voelt het de eerste paar dagen wel alsof iemand je tanden bij elkaar probeert te knijpen dat klinkt echt vaag

het kan nooit erger dan mij.
ik ben 13, (klas 2) en ik heb nu mijn eerste beugel.
hierna moet ik er nog eentje (een jaartje denk ik?) en daarna krijg ik pas blokjes. die ik dan nog 2 jaar moet ofzo.
terwijl ik vriendinnen heb die hun beugel er al uit hebben.
ja, daar wordt je soms best onzeker van, maar goed.
pijn valt volgens mij ook nog wel mee. ;]

sterkte. (:

edit; je kon dit beter in het beauty forum plaatsen. :wink:

Mijne gaat er morgen uit! :grinning::smiley:

MIJN BEUGEL GAAT ER UIT… MAANDAG 8 MAART… EIIIINDELIJK! :metal:

anyway, je voelt het niet eens meer na een tijd. :wink:

Eerste paar dagen, daarna ben je er al aan gewent. De hele behandeling (dus vanaf het begin tot het eind) valt wel mee hoor. Don’t worry :wink:

ehm ik was 15 toen mijn beugel er pas uit mocht en toen moest ik nog allemaal losse beugels dragen enzo, ook naar school! beugels zijn kut maar als je 13 of 14 bent is een beugel helemaal niet raar en ik heb er sowieso altijd schijt aan gehad als anderen vonden dat ik te oud was voor een beugel. niet onzeker worden door zo’n beugel want als hij er eenmaal uit is zijn je tanden zooo mooi! <3

Jealousssss :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijne in mei… ik kijk er al naar uit :laughing:

Een beugel doet de eerste dagen pijn…
Ik heb nu alleen nog een nachtbeugel, 2 dagen last nu niet meer

bij mij is het nog erger ik heb sinds groep 7 een beugel en nu nog steeds en mij hoektanden lijken net als die van dracula dus erger kan het niet . maar het in doen doet niet pijn . veel succes

Ik moet pas eind deze maand een beugel en in mei word ik 15 -.-’
En ik moet dat ding ook nog eens verplicht 2 of 2 1/2 jaar…
Niet nice dus ;p
Mijn vriendin kon, toen ze een beugel kreeg, een week lang niet praten.
Hoe ging dat bij jullie? Aangezien ik in de week dat ik m’n beugel krijg ook het pretparkseizoen begint en ik ga werken… xd Erg handig gepland allemaal :stuck_out_tongue:

23 maart mag mijne eruit! eindelijk, na 3 jaar.

Maar een beugel doet wel wat pijn, maar na hoogstens een week was ik er wel aan gewend. En zenuwachtig zijn hoeft écht niet!

aah echt kut. Ik heb een kei scheef gebit en krijg pas over 2 maanden een beugel (ben 15). Dat betekend dus dat ik zeker tot mijn 17e met een beugel moet lopen :s Je moet echt niet zeuren als je 13 bent en een beugel hebt…

Bij mij deed et echt zooo pijn…
maarja valt verder wel mee!