HELP! Duits mondeling vertalen..

Heee girls!

Ik heb volgende week donderdag mijn Duits mondeling,
Ik moet een stukje over mezelf vertellen… Nou heb ik al aardig wat maar moet het nog in het Duits vertalen, waar ik dus erg slecht in ben. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die geen moeite met duits heb en me misschien kan helpen?

Dit is wat ik moet vertalen;

[b]Hallo, mijn naam is Emmely en ik ben 17 jaar oud.
Ik woon samen met mijn Moeder,Zus en broertje in Woerden
Ook heb ik een halfbroertje maar die is alleen in de weekenden en vakantie’s bij ons.

Wij hebben een hond, de naam van onze hond is Yvo. Yvo is een puppy en is nu bijna 6 maanden oud. Hij is erg lief maar kan ook heel ondeugend zijn. Yvo is dol op water en zodra wij met hem wandelen neemt die soms nog wel een duik. Hij komt dan klets nat weer terug en schud dan al het water op ons af. Verder is het een echte aandachtstrekker en vind die het heerlijk om bij je te liggen.

Op dit moment zit ik op de middelbare school in mijn examenjaar, ik vind het een leuke school en heb het erg naar mijn zin. Voor al mijn vakken sta ik er goed voor, op wiskunde na dat vind ik echt een erg moeilijk vak. Ook heb ik moeite met Duits maar ik hoop echt dat ik mijn examens haal.
Zodra ik mijn diploma heb wil ik een opleiding gaan doen voor pedagogische medewerker, Dat is een opleiding om met jonge kinderen te werken. Ik denk dat dit heel goed bij mij past omdat ik erg sociaal ben en het erg leuk vind om met kinderen bezig te zijn.

In de zomer vakantie gaan wij meestal naar Spanje, dit jaar is dat anders we blijven namelijk een jaartje thuis. Wel ga ik samen met mijn beste vriendin een weekje weg. En wil ik ook 3 weken lang vakantiewerk gaan doen in een animatieteam op een camping. [/b]

Het is best veel, maar ik hoop dat er iemand is die me misschien een beetje opweg kan helpen…

Liefs, x

Gebruik Google translate en maak dan zelf de grammatica in orde. Ik kan het wel voor je doen, maar dan leer jij niks.
Toen ik 3 jaar geleden mijn mondeling Duits deed moest ik het gewoon uit m’n hoofd doen, geen hulp van een papiertje met daarop de voorgekauwde tekst, ik moest gewoon iets over mezelf kunnen vertellen over een onderwerp dat de docenten daar ter plekke verzonnen. Je mag dus blij zijn dat je jezelf het zo makkelijk mag maken.

Je moet het toch zelf doen meid…
Ik heb binnenkort ook m’n mondeling, ik moet ongeveer 3 zelf uitgekozen artikelen in mijn hoofd stampen, van 1,5 tot 2 a4, en ook moet ik het kunnen na vertellen.
Ook moet ik nog iets over mezelf vertellen, en dat moet ik ook allemaal zelf bedenken.

En ik mag geen kladpapiertje meenemen, dus dat wordt 100% uit het hoofd doen.

Ik zal niet google translate niet gebruiken maar dit woordenboek; http://www.uitmuntend.de/ Werkt bij mij altijd er goed.
Alvast een beginnetje; Hallo, meine name ist Emily und ich bin 17 Jahre alt. Ich wohne zusammen mit meine… blala
Succes!

Ik zou je verder best willen helpen hoor (: Mijn Duits is best goed. xx

En misschien een beetje liegen, pedagogisch medewerker in het Duits… tja. Zeg dat je kapper wilt worden, (Friseur) veel makkelijker geloof ik. Beschrijf je hond qua kleur, inplaats van dat jij iedereen onder spettert.
Gewoon een beetje liegen voor een goed cijfer (;

• Lief van je! Dankjewel, ja daar heb je wel gelijk in inderdaad, En dat ga ik ook zeker doen om het wat makkelijker te maken. Mijn zus heeft me vanavond ookal aardig opweg geholpen dus dat is wel fijn. :)thanks x