Help! Droge reactie's terug!

Lieve meiden,
Aan ht begin kreeg mijn beste vriendin ,een relatie met een jongen. Ze wild graag uit met mij en hem, fus we hadden besloten dat hij ook een vriend mee zou nemen. 4 dagen voordat we uit zouden gaan begon hij al op fb tegen me en hebben we eerder al iets gedronken met zn 4e, en daarna bracht hij mij thuis en hebben we gezoend. Toen we uitgingen hebben we ook gezoend en voor ik op vakantie ging kwam hij bij mij thuis langs was het allemaal heel erg gezellig en het voelde heel goed! Na mijn vakantie kwam hij na een week een middagje langs en we zoende weer hadden lol en alles… Toen appte zijn vriend mij opeens via zn telefoon van als je een xtje wil chille met mij en je ‘‘vriend’’ dan lijkt het mij in iedergeval leuk! Dus ik zei jaa lijkt me leuk! Toen kwam hij opeens een x savonds laat en dat was ook heel gezellig maar toen daarna begon ik op app tegen hem van wil je der serieus voor gaan? Toen reageerde die nogal vaag enzo en hij wilde het in het echt bespreken dus ik vroeg kan je morgen dan? (Vroeg ik gisteren) en toen zei die laat ik nog wel weten 24u later had ik nog niks gehoord dus ik begon het gesprek maar en hij negeerde me eerst en reageerde toen eindelijk met heyy, ik had heeix gestuurd. En toen een standaard gesprekje van alles goed blabla en hij vroeg hoe het was gegaan in het ziekenhuis en daarna einde gesprek ik weet nu niet wat ik moet doen want alles moet vanuit mij komen ik moet hem altijd vragen om af te spreken enzo,
En hij is bang dat ik er voor ga zorgen dat hij geen tijd meer heeft voor zn vrienden,
Dus als jullie tips hebben please tell meeeee!

Bedankt alvast
xxx

Probeer de volgende keer een beetje duidelijker te typen, het is nu een erg warrig verhaal.

Maar zo te horen heeft hij geen zin in een relatie, dus of je moet door blijven gaan met het rotzooien of het denk ik toch afkappen.

hee meis,

als ik je verhaal zo lees ziet het ernaar uit dat hij geen zin heeft in een relatie. Het klinkt misschien heel hard, maar als hij dat wel wilde zou hij er ook voor gaan. Daarnaast is het een nogal stomme smoes om te zeggen dat hij bang is om geen tijd meer te hebben voor zijn vrienden, want daar kom je samen echt wel uit. Maar dan moet het wel van twee kanten komen en niet alleen vanuit jou. Ik denk dat je beter verdient! :sob::muscle:

Ik denk niet dat hij echt wil.

En je moet punten gebruiken,

Beetje ingewikkeld maar het komt er bij mij op neer dat hij niet zo goed weet wat hij wilt. Vraag hem om af te spreken en leg het hem voor. Dan weet jij waar je aan toe bent.