Hey!
Ik heb gisteren mijn bovenlip geharst.
Ik had hele slechte strips want elke keer als ik hem eraf trok had ik maar 10 haartjes ofzo…
Dus ik heb echt 2 uur lang geharst tot alle haartjes er af waren.
Ongeveer een uur later begon het te branden en werd het heel rood.
Toen ben ik maar gaan slapen.
Vanochtend werd ik wakker en ik had een super dikke donker rode rand boven mijn lip.
Het brande echt heel erg en het stond helemaal strak, ik kon mijn mond gwn niet open doen.
Dus ik heb er een komkommer op gehouden (oma’s tip) hielp voor geen meter.
Daarna nog een groene thee zakje op gehouden (weer oma) hielp ook niet.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen… ik moet straks weg!
Heeft iemand een tip zodat ik dit weg kan laten gaan ofzo? :bored:
X
Kan me voorstellen dat 2 uur harsen idd niet goed is.
Lijkt me dat je er gewoon van af moet blijven, misschien wat verzachtend spul om moet doen en wachten totdat het weggaat. Voortaan gewoon normaal harsen.
Vasaline houdt het vet en zo krijg je ook geen trekkend gevoel. Vaak kan je ook iets met honing doen geloof ik, omdat het ook verzachtend is.
Je kan alleen verzachtende producten proberen inderdaad, maar probeer ook weer niet teveel eraan te prutsen, dan irriteer je het alleen maar meer. Ik zou bepanthen of vaseline oid proberen en er gewoon vanaf blijven. Oh en geen make-up oid eroverheen smeren.
Ik zou er ook gewoon vaseline opsmeren en er voor de rest afblijven.
Het is het best om na het harsen gelijk iets vettigs of soepels er op te smeren omdat je je huid aantast. Dus volgende keer na het ontharen gelijk babyolie/vaseline e.d. erop smeren.
Ik heb geen idee wat je nu kan doen