Help! Donkere wallen-probleem!

Mijn gezicht zit niet vol met pukkels, bij mijn kin wel, goed dat kan je verbergen
met foundation en dat doe ik ook want dan zie je er niks meer van. Alleen ik heb
één ding waar ik mee zit en echt een hékel aan heb: Mijn donkere wallen.
Het is niet dat ik weinig slaap, of stress heb, ik heb het al heel mijn leven. Ik heb
best veel werk 's morgens om het weg te werken, want het ziet er niet bepaald
aantrekkelijk of charmant uit. Mijn foundation van de Hema (huidskleur 1) helpt
hierbij niet en ik ben bang dat als ik een donkere neem het er te nep uit ziet.
Kan iemand mij advies geven?

misschien in plaats van foundation een concealer gebruiken?

Ik heb er ook last van ik gebruik poeder van de bodyshop ervoor en dat helpt goed, ik weet alleen niet hoe het poeder heet, volgens mij iets van compact powder ofzo?

meestal werken lichtroze of gelige concealers het beste bij donkere wallen. probeer dat concealerpaletje van catrice is voor een roze.

Thanks! Ik hoop dat het gaat werken, want als je bij de Douglas erom vraagt weet
ik nooit of ze wel de waarheid spreken of gewoon wat willen verkopen.

Concealer helpt meestal wel…

En water drinken ook.

Zelf heb ik hier ook last van, niks aan te doen…
Het is genetisch bepaald, m’n ouders hebben er ook last van…
Veel mensen zeggen dat ik me aanstel en dat het niet opvalt, maarja
mij valt het wel op en als mensen vragen of ik ziek ben of slecht heb geslapen
is dat toch wel even kut.
Ik zou die eye-roll cafeine stick van Garnier eens proberen, te koop bij Kruidvat voor 15 euro!

Ah oké dankjewel! Ik zal morgen in de stad even kijken :slightly_smiling_face:

Gebruik een concealer onder je foundation :slightly_smiling_face:

Ik vind t concealerpallete van catrice dus echt niks. Als je echt donkere wallen hebt dan helpt gelige concealer, of gewoon de allerlichtste die je kan vinden. (Maakt niet uit of t er raar uit ziet, je foundation gaat eroverheen en dan zie je t toch niet meer.

Ik heb zelf een coverstick van catrice, en die is vrij vet, dat helpt wel goed voor je wallen omdat hij heel goed dekt. Maar sommige mensen vinden dat vies voelen onder hun ogen. (Al merk ik niks, maargoed.)

@BratPack Voelt het ook echt heel erg dik aan als je die coverstick eroverheen plamuurt, om het zo maar even te zeggen?
Want ik heb ook zelf altijd als ik veel foundation draag, voel ik gewoon dat mijn gezicht geen lucht krijgt op een een of andere manier haha.

Groene concealer, dat helpt bij mij heel erg! Ik heb een hele fijn van GOSH, ik raad 'm aan.

Ik heb hetzelfde! Concealers van catrice (die roze ja) en essence helpen niet, en foundation idd ook niet.

Daarom moet je sowieso altijd een primer gebruiken, want als je zo foundation op je gezicht doet worden je porien etc helemaal verstopt.

Maar ik vind het niet dik aanvoelen, je hoeft het ook niet te ‘plamuren’ want hij dekt al heel goed. :slightly_smiling_face:

Wallen krijg je niet alleen door stress of door gebrek aan slaap, je wallen zijn ook erfelijk. Hebben je ouders ook last van dit wallen-probleem? Verder IDD concealer van GOSH is wel geschikt.