HELP - does he likes me?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen… Mijn verhaal is wel lang…but Idon’t Care.

Hij is blijven zitten en zit nu bij mij in de klas, ik noem hem J. Effee een beschrijving: Hij zou nooit zomaar iets door de klas roepen maar hij is meer volwassener zullen we maar zeggen… Hij is super lief en ziet er ook nog eens leuk uit.

Op maandag ben ik de enigste die een tussenuur heeft, en hij dus ook… Ik ging bij hem aan tafel zitten, en we hadden het eigenlijk heel gezellig… Daarna liepen we samen naar het lokaal, toen kwam een vriend van hem (die in de 5de zit) en vroeg hem:
Wie was dat? De school is pas begonnen en je bent nu al weer met meisjes bezig…
J. zei sarcatisch: natuurlijk…

De dag erna had ik ook een tussenuur, ik zat met wat vrienden (jongens + meisjes) aan een tafel en ik vroeg of hij er bij kwam zitten… Een jongen aan de tafel is super irritant…
J vroeg: hoelang zit je al bij hem in de klas?
Ik: Dit wordt het 4de jaar…
J: Oh, dan ben ik net op tijd om je te verlossen…

Vandaag betrapte ik hem erop dat hij naar me keek, in de aula, ik wilde hem niet het gevoel geven dat hij was betrapt dus ik lachte gewoon naar hem… Toen hadden we dus nog een tussen uur, alleen… met hem,
J: ga je in het weekend nog wat doen?
Ik: Niet echt veel
J: Zullen we anders gaan bowlen… (z’n vriend heeft met mijn vriendin en dan nog 2 anderen… )
IK: Ja leuk! Hoelaat en waar?
J: 9 uur? Ik kom je anders wel ophalen…

Dus mijn vraag:
Vind ie me leuk, dat we gaan bowlen is niet echt als date maar meer als iets leuks doen met de vriendengroep, althans zo lijkt het…

Kheb niet zo veel ervaring met boys en de ervarings die ik heb zijn dramatisch (denk aan eerste kus op strand die fataal mislukt doordat ik een hoestbui kreeg… etc.)

X
Oh ja, iemand bowling tips? Ik kan dus gewoon echt niet bowlen, de ballen gooi ik of naar achter of ik gooi ze te vroeg waardoor ze tegen het apparaat aan knallen…

Je ziet hier ook zelden een topic titel in het Engels die wel klopt.

Valt niet te zeggen!
Het zijn niet echt duidelijke hints, maar het lijkt er zeker op dat hij je aardig vindt. Ga lekker ontspannen bowlen, wees jezelf en wie weet wat er gaat gebeuren!

Zoekfunctie, er is een officieel vind-ie-me-leuk topic
http://forum.girlscene.nl…/list_messages/121240/109

Ja, hij vindt je leuk.

kein idee.
ik ben hier slecht in. xd

zelf heb ik ook zoiets met een jongen.
Hij is heel vaak bij mij en probeert me veel aan het lachen te maken.
En vandaag krabbelde ik hem enzo op hyves in een tussenuur, even later vroeg hij ineens ; ‘Ellen, ben ik je 2e keus?’ en ik snapte het ff niet, ik was ff van mijn stuk gebracht. Ik; ‘eh weet ik niet’ en toen keek hij heel zielig en toen zei hij ‘o oke’ en toen ging hij weer verder waar hij mee bezig was,.,
maar dan denk ik van: wat wil hij nou O_o

haha idd het is does he like me

Maar hij vindt je volgens mij wel leuk hoor.

Inderdaad. Hij hoeft ook niet per sé verliefd te zijn. Maar hij vindt je gewoon leuk.

dat wat hierboven staat

@ iedereen die zeurt dat het engels niet klopt: oeps, mag een mens typfouten maken?

OFFICIEEL TOPIC.
& wat is er fout aan de titel?
Ik zou het afwachten, en gewoon gaan flirten. Wij kunnen niet echt zeggen of hij je echt leuk vindt, maar je kan het zeggen of gaan flirten, (als je echt actie wilt ondernemen)

je ziet er ook niet veel die in 't nederlands wel kloppen xd.