Help, doen of niet doen?

Hallo,
Ik vond gister een folder op de mat en daar stond iets over postbezorgen en dat het maar 1 dag per week kost enzo, dus toen heb ik me ingeschreven.
Ik werd alleen gister al gelijk gebeld met de vraag of ik mijn wijk wilde gaan lopen, het zijn 220 adressen per week en je verdient €4,40 per week (behalve als je folders er bij hebt die je dan zelf er nog tussen moet ‘vouwen’ want dan per folder verdien je ongeveer €1,00 meer.) Ik zit nu heel erg te twijfelen want ik wil graag geld verdienen maar ik heb nogal wat problemen met school op dit moment en anders zou ik misschien als ik 15 wordt bij de action kunnen gaan werken aangezien ik dat ook op de planning had. Het zou me dan ongeveer 1,5/2 uur werk kosten per week.
Nou is mijn vraag, wat zouden jullie doen?

*beetje onduidelijk verhaal (A)

Ik vind het inderdaad een heel onsamenhangend verhaal, maar oke. Mijn tip van de dag is: Doe wat je leuk vind! Als je dit al niet ziet zitten voordat je begonnen ben, moet je het niet doen. Werken vergt discipline namelijk.

Doe gewoon iets wat je leuk vind. Ik ben op mijn 12e in de tuin gaan werken, maar ik heb geen idee of jij in zo’n regio woont natuurlijk.

Ik heb overigens ook een jaartje folders bezorgt, maar niet met vouwen enzo. Gewoon kant en klaar. Kostte me een uurtje in de week en ik kreeg 15 euro ofzo.

Dat kunnen wij niet echt beslissen voor je natuurlijk.

Ik heb iets minder dan een jaar folders gedaan en ik vond het vre-se-lijk. Het was koud en het sneeuwde en die fiets flikkerde altijd om. Oh en er was een enge man die steeds de deur opendeed als ik folders bezorgde en vroeg of ik binnenkwam.

In een winkel werken lijkt me dan zelfs nog fijner dan folders, maar het is jouw beslissing :grin:

Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-bijbaantjes-topic-2-237691.0.html