Help diplomauitreiking, kan dit?

Hee allemaal,

Ik zit met een probleempje, aanstaande dinsdag is mijn diplomauitreiking en ik heb nog geen leuke hakken om aan te doen.
In de winkels heb ik gezocht naar mooie nude pumps, maar nergens te vinden en het is al te laat om ze via een webshop te bestellen.
Nou kwam ik deze vandaag tegen in de taft:

http://img825.imageshack.us/img825/6005/crop122744.png

Ja ik ben me ervan bewust dat ze vrij lomp zijn voor een diplomauitreiking (vooral bij ons is het wel een chique bedoeling) maar ik doe er dan een strak hoge taillerokje op met een donkerblauw suede shirtje.
Omdat ze best wel lomp zijn zit ik heel erg te twijfelen of dit van de zara misschien niet leuker is:

http://img854.imageshack.us/img854/9982/6208101020113.jpg

of

http://img546.imageshack.us/img546/8622/2353101040113.jpg

Die zwarte lijken me erg saai en die roze misschien weer te…
De ‘lompe’ schoenen lopen heerlijk en aangezien ik nooit hakken draag zijn die misschien weer veiliger voor mij.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden en het liefst eerlijk natuurlijk! Alvast bedankt.

Hoort in het ik-zoek-topic.
Maar ik vind de bovenste persoonlijk niet mooi, de onderste 2 wel.

De onderste zwarte vind ik veruit het mooiste! Als je er op kan lopen tenminste.

Ik vind die zwarte perfect (écht prachtig), de roze te ordinair en de sleehakken inderdaad een beetje ‘lomp’ voor een chique gelegenheid, zoals jij het omschrijft.

Sorry, ik bedoelde natuurlijk is-dit-leuk topic. :’)

Ik vind de onderste twee echt too much. En de roze (lijkt meer rood op mijn laptop) al helemaal, absoluut niet doen.
Ik zou gewoon simpele zwarte hakken hallen die niet zo achterlijk hoog zijn.

De eerste vind ik echt niet mooi, sorry.
Integendeel tot de laatste twee die zijn prachtig!

Oh ja ik post bijna nooit berichten op dit forum dus ik wist zelf ook niet zo goed waar ik het moest plaatsen, bedankt voor jullie reacties! Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen de zwarte en de ‘lompe’. De roze valt af.

Ik vind ze wat te hoog.
Heeft de Schoenenreus geen leuke nude pumps tegenwoordig?

Echt, ga voor de wat lagere. Bij sommige uitreikingen moesten we eeuwen (uren dus) gewoon staan! Dat trek je echt niet.

Die zwarte zijn echt supermooi, waar zijn ze van? Ook van de Zara? Ik zou die doen, absoluut! En als je denkt dat dat niet lukt omdat je niet gewend bent om op hakken te lopen/staan zou ik voor flatjes gaan, ik vind die eerste schoenen niet echt mooi…

Ahh nou bij ons is dat gelukkig niet zo, wij moeten zo’n beetje 2,5 uur zitten. Behalve als je aan de beurt bent, dan moet je een stukje lopen naar een trappetje het podium op en het is dan wel tricky als je zulke hoge hakken aan heb. Wat er dan allemaal kan gebeuren…

Ja die zijn van de Zara, 60 euro dus ook niet belachelijk duur. Denk dat ik maar voor de zwarte ga dan! En ze hebben een plateau dus de hak lijkt wel heel hoog maar het valt denk ik best wel mee.

De eerste vind ik niet zo mooi. De tweede wel, maar die vind ik niet echt geschikt. Daarom zou ik voor de laatste gaan… Maar ik zou voor iets lagers gaan.

duppelpost

Ja daar had ik ook gekeken maar niks gevonden

Oke nu wil ik die zwarte schoenen ook :’). Alleen ze zijn wel 12 cm, en ik ben al 1.78… En er zit geen Zara hier in de buurt, en ik kan niet online bestellen omdat mijn ouders geen creditcard hebben… Meh. Ik wil zeeeee.

Ik denk dat het er ook aan ligt wat je erbij draagt. Als je een jurkje hebt is het al minder lomp. Maar de laatste is inderdaad wel het mooist.

Ik heb hetzelfde probleem! ik ben zelfs 1.80… Daarom twijfel ik ook zo want ik zou ze noooit op een gewone dag aandoen, alleen maar met kerst en dat soort dingen.
Ah balen joh! Mijn ouders hebben ook geen creditcard maar er is wel een zara in de buurt, hopen dat ze ze hebben in dat filiaal!