(HELP)Dilemma: transgender? man en vrouw?

Hi allemaal. (Even een volledig nieuw onderwerp)
ik heb een probleem, na een probleem het is maar hoe je het noemt.

zo als jullie zien heet ik Juul(Jullia{22}) maar in het echt heet ik anders.
dit komt om dat ik in het echt een Jongen ben… ik schaam me nu al maar het hele verhaal moet nog komen…

Sins mijn 12e is mijn leven noot echt makkelijk geweest. en heb altijd al andere dingen gevoeld dan de meeste jongens.
ook waren mijn hoppy’s en interesses gemengd.
ik ben gek op paarden, ben gek op amime, tekenen cosplay noem het maar op.
ook vind ik enkele jongens dingen leuk zo als gamen en veel online zijn.
ik heb een eigenschap dat iedereen belangrijker is dan mezelf, en ben erg onzeker.
dus deze stap om het te delen vind ik erg moeilijk.

maar nu komt het, ik heb al sins begin 2013 een relatie met een meisje. het is nu bijna 2018. dus reken maar een flinke tijd. ik hou ziels veel van haar.

ik weet dat zij de ware voor mij is, maar ik lig in ieder geval dit hele jaar mezelf dwars.
want online doe ik me “Bijna” altijd voor als nu als een meisje. het voelt goed en fijn en word zo gerespecteerd. en lig bij een spel “ZGirls” erg goed in een meiden groep.

dagelijks heb ik Americanen en andere figuren die met me flirten, en dat wimpel ik altijd al met “Ik heb al een boyfiend” oke ik lieg, maar dan laten ze me met rust. :cold_sweat:

maar ook heb ik een leuke vrienden groep daar met jongens. en met 1 van hun ben ik verder gegaan, en ben soort van met hem gaan flirten op de chat.
ik heb veel gesproken qwa typen, soms wel 4 tot 6 uur per dag…
ik kan zeggen dat er een erg grote click was, om dat hij en ik eigenlijk op elkaar leken.
enkel … is het nu … soort van … dat ik zijn vriendin ben, WELP… want hij denkt dat ik een vriend heb maar ook dat hij belangrijk voor me is… ik weet eigenlijk niet hoe het zo ver heeft gekomen… :woman_facepalming:

ik probeerde laats een “Bitch” te zijn en hem te dumpen, maar het lukte me niet.
ik ben echt wat om hem gaan geven. (Ik schaam me dood…)
mijn vriendin weet deels dat ik op internet als een meisje voor doe. en dat vind ze niet erg, maar ik schaam me kapot nu want ik heb me zelf vast gezet.
ik weet echt niet wat ik moet, iedereen verwacht van me dat ik 1 van de volgende dingen doe: (Stoppen met het spel, Hem eerlijk vertellen dat ik eigenlijk een jongen ben, voor hem kies. )

het laatste is geen optie want ik blijf ongeacht bij mijn vriendin. maar ik wil hem niet ook pijn doen… want dit probleem doet in ieder geval mij pijn. en het voelt echt Arkward om dit te zeggen…

ondertussen heb ik dit mijn vriendin verteld, en zij was niet echt heel duidelijk wat ze wilde, maar ik kon merken dat ze ge irriteert was…

ook wil ik eigenlijk weten wat ik nou precies ben, want ik val op meiden, maar kan niet ontkennen dat ik iets voel voor deze jongen.
ik denk dat ik nooit iets met een jongen zal willen, maar het is wel een dubbel gevoel voor mij.
ook als ik mijzelf moet beschrijven, voel ik me z,n 45% vrouwelijk en 55% mannelijk.
dus eigenlijk voel ik me niet echt 1 van beide…

is er iemand die zich in mij kan leven en goede raad heeft?
en mij kan vertellen wat dit is?

-Juul

Ik denk dat je professionele hulp moet zoeken en de mensen om je heen ook de tijd moet geven jou te leren begrijpen.

Ik ben benieuwd naar de andere reacties want ken zelf ook twee mensen die een soortgelijk probleem hebben.

En bij voorkeur je niet anders voordoen dan je bent op internet. Vertel eerlijk dat je je deels jongen / meisje voelt. En het heeft geen zin om net te doen alsof je een bitch bent, daar kom je niet verder mee.

Heel veel succes verder.

Ik denk dat het inderdaad zou helpen om professionele hulp te zoeken. Dat is niet iets om je voor te schamen. Je kan dan met iemand praten die kan letten op waarom je bepaalde gevoelens krijgt/hebt en wat je ermee aan moet.

Ergens ben je op een punt gekomen dat je met deze jongen online wilde praten. Wellicht was je onzeker of vind je bepaalde aandacht prettig, misschien iets dat je nu niet in je relatie voelt?

wat raad je aan?
een psygoloog of wat is de juiste term waarbij ik een afspraak moet maken ?

Voor twijfels over wie je bent / gender zou ik beginnen bij de huisarts. Een psycholoog is een goed idee, maar dan moet je wel een vinden die je echt kan helpen en waar je je goed bij voelt.

Wat betreft relaties, hier groei je vanzelf in, maar stop met liegen en behandel mensen zoals je zelf ook behandelt zou willen worden.

Bespreek het idd met je huisarts, en die kan je doorverwijzen naar een psycholoog.

Oke, ik heb een afspraak gemaakt. voor morgen middag
ik weet enkel niet wat ik moet zeggen… ook heb ik die jongen gezegd dat ik een paar dagen niet online kom, om even mijzelf op een rijtje te krijgen.

uch… ben zo verschrikkelijk onzeker of dit wel het beste is voor mij.

Hi ik heb dus een afspraak gehad en ben doorverwezen naar een psycholoog.
En hij vertelde mij dat ik moest kijken wat ik nouw echt voor hem voelde…
en dat hij niet eerder iemand gesproken had die zich beide voelde zo als ik…

Ik heb een afspraak voor Woensdag 27 december. maar ik weet niet of ik er wat aan heb aangezien hij nooit eerde iemand sprak die zich beide voelde ipv enkel van het andere geslacht…

En ik heb die jongen zins eergister nacht niet meer gesproken en ik mis hem is dat raar ?