Help! Dildo?!

Ik wil al best lang een dildo/vibrator aanschaffen maar ik loop tegen 1 probleem aan… Ik durf gewoon niet naar de winkel te gaan aangezien ik nog aardig jong ben etc. Mijn vraag is dus of er een site is die volledig anoniem is? Ik ben ook bang dat me moeder hem opent ofzo en anders me tante die elke dag oppast (zusje). En dan zit ik nog met een probleem, de creditcard… Kwa dingen die ik thuis heb liggen weet ik me ook niet zoveel raad…

Je kan het ook bij een afhaalpunt laten bezorgen.

Op bol bestellen, die site heeft zoveel artikelen dat men eerste gedachten niet bij een dildo ligt…

Je kan ook goed voorspellen wanneer het gebracht wordt via de track&trace code en dan zorg je gewoon even dat je zelf thuis bent :slightly_smiling_face:

waarom zouden ze je pakketjes openen? zoiets mag niet.

optie B kan je nog altijd in de winkel ze zelf kopen met cash en ze verstoppen in je kamer.

Wanneer ik niet weet dat iemand in mijn gezin iets heeft besteld, en die is niet thuis wanneer het wordt bezorgd, dan maak ik het open ja.

Wat brutaal.

Ik wist niet eens dat ze daar ook dildo’s verkochten :slightly_smiling_face:

Condoomfabriek kan je laten afleveren bij een postNL service punt, het enige wat op de doos staat is; pakjegemak. En dat is een service van postNL.

Doe boodschappen voor je moeder en neem voor jezelf een komkommer mee :wink: Nee hoor geintje, maar kun je niet gewoon naar een andere stad gaan om er daar eentje te halen. Als je nog niets hebt zou ik zelf eerst een vib kopen voor ik een dildo zou willen. Maar that’s just me.

Hoezo brutaal? Zo ging dat bij ons thuis gewoon. Wanneer we wisten dat er iets kwam niet natuurlijk. Maar wanneer er zomaar iets bezorgd werd, dan wel.

Mijn ouders openen soms zelfs mijn brieven, aangezien ik toch niks van die shit snap :’) En het is bij ons normaal om te laten zien wat je besteld hebt, bijvoorbeeld leuk jasje ofzo, ipv zo raar geheimzinnig te doen.

Same! En als je nog in hun huis woont, vind ik dat ze dat wel mogen, vooral omdat je nog zo jong bent (ts).

Als mijn ouders zo’n pakje zouden open maken en ze zien een groot geval dan doen mijn ouders het zeker nooit meer…hahah
Maar of je het vind kunnen of niet dat ouders pakjes open maken…wil je dan dat risico lopen dat ze het wel doen.

Wow, mijn ouders boeit dat geen fuck. als ik zeg: kijk, nieuw shirtje! kijken ze 1 sec en kijken dan weer weg haha

Ik zou inderdaad gewoon naar een seksshop gaan inderdaad, en dan gewoon ergens in een andere stad. Dan thuuis ff kijken wat je wilt en daar kopen, ben je miss 3 minuten binnen

+ op je bank afschrift staan de gegevens van de site niet op. Iets van health care ofzo(tenminste vorig jaar eens)

Ik heb op condoomfabriek een vibrator gekocht, maar je moet je legitimatie laten zien bij het afhalen :open_mouth:
Ik ben 14, kan dit gewoon?

In een winkel van Christine Leduc helpen ze je prima. En je kunt ze ook gewoon bij de Dirkxx kopen

Maar er staat toch gewoon een naam op een pakketje. En als dat niet jouw eigen naam is heb je niks te zoeken in dat pakketje.