help (dieet) doe ik dit goed

Hallo damess ik ben dus op dieet en ik volg een dieet waarvan ik niet eens weet of ik goed bezig ben/het moet aanpassen zouden jullie me willen helpen ik eet dus dit:
Ontbijt:2 Knackebrod met 20+Slankie/20+smeerkaas/ en soms kipfilet
Tussendoor: een Appel/augurk
Lunch:2 Volkoren boterhammen met Gerookte zalm
Tussendoor:Sinaasappel/augurk
Avondeten: Verschilt maar meestal een kalkoenburger/kipfilet met wat groenten/volkoren rijst of wat pangsiusfilet.

Voor de rest drink ik soms bij mijn ontbijt optimel, en de heledag thee/Water Thee drink ik met zoetjes.

Kunnen jullie mij aub vertellen of dit goed/slecht is of wat ik eraan moet aanpassen alvast bedankt!

Hallo je topic van net is niet voor niks gesloten hè.

Meen je dit nou?

Hoezo? ik heb het toch niet in hoofdletters gedaan? en het staat nu wel by food&sport
sorry? xd

Er zijn algemene topics om je vragen in te stellen met betrekking tot afvallen. Daar kun je je vraag dus ook in stellen. Daar zitten genoeg meiden die je vast en zeker goed kunnen helpen.

aub dames… ik zou heel graag een antwoord willen…

jah sorry er stonden daar zoveeel berichten en had niet echt het idee dat ik een antwoord zou krijgen

http://forum.girlscene.nl…ic_1/list_messages/229863

Alsjeblieft!

Nou op deze manier krijg je ook geen antwoord.

Dankjewel!
Dames exuses voor het ongemak

Ik denk dat je ipv gerookte zalm beter appelstroop oid , daar zit veel ijzer in en is minder vet. Als ontbijt kun je ook cruesli met yoghurt nemen, vult goed en je kunt zelf bepalen hoeveel je neemt.

:expressionless:

is er iets mis met augurk? xd

ik neem elke dag maar 1 plakje gerookte zalm dat deel ik dan in twee want volgens my zit er in appelstroop veel kcal?

Hallo…in gerookte zalm zitten veel onverzadigde vet zuren -.-" die moet je JUIST eten. Zalm is een perfecte keuze!

appelstroop is helemaal niet verkeerd! het gaat er gewoon om dat je veel varieerd…

Gerookte zalm zitten 46 kcal in, in totaal 3 gram vet. In appelstroop 35 kcal en 0 gram vet.
Scheelt niet veel, kijk gewoon wat je het lekkerst vindt.

Het is onverzadigd vet. Geen verzadigd vet, dit maakt heel veel uit…want onverzadigd vet MOET je binnen krijgen

oke dankjewel damess heb verder nog een vraag als ik eens wil zondigen met chocola en ik pak een bonbon hoeveel mag ik er dan pakken? verder nog 1 ding ik eet 3 stuks volkoren brood op ene dag is dit teveel?