Hoi, mijn beste vriend heeft redelijk veel problemen, hij is al vaak depressief geweest en ik ben bang dat hij het nu opnieuw wordt. hij heeft veel problemen met zichzelf, bij zijn thuis, op school enzovoort. Ik heb echt al alles geprobeerd, ik blijf hem telkens maar troosten of wat dan ook maar dat is zo te zien niet genoeg, ik weet echt niet wat ik moet doen. Hierdoor word ik zelf heel droevig, omdat ik het zo erg vind ik wil hem zo graag helpen. Kunnen jullie mij helpen?
Het enige wat je kan doen is hem blijven steunen. Probeer er echt goed met hem over te praten, ook over hoe jij je voelt hier over. Verder kan je weinig doen.
voor hem zijn en hem niet laten vallen. Is soms erg lastig omdat hij vreemd kan gedragen omdat hij niet lekker in zijn vel zit. maar als het je beste vriend is weet je hoe hij is en moet je proberen om niet te persoonlijk aan te trekken als hij niet zichzelf is! Sterkte en succes!
iets wat je niet moet doen : bij hem weg gaan, dat is ook zo vervelend als je in een dip zit.