Help de seks fabels de wereld uit !

slikken die handel

• Ochtend erectie, zegt NIET dat een jongen zin heeft.

Gelul. :’)

Tja, dan niet ;p Ik zou niet het risico willen lopen eigenlijk, het is maar net wat je ermee doet.

‘Glaasje alcohol tijdens zwangerschap kan geen kwaad’

Zo af en toe een glaasje wijn tijdens de zwangerschap kan helemaal geen kwaad, beweren Britse wetenschappers. Sterker nog, kinderen van moeders die één of twee glaasjes alcohol per week drinken, zouden later beter gedrag vertonen!

Het is op z’n minst een opvallende boodschap, omdat artsen zwangere vrouwen over het algemeen aanraden om alcohol te laten staan.

De onderzoekers van de University College in Londen ondervroegen 11.000 moeders toen hun baby’s 9 maanden oud waren over hun drinkgedrag tijdens de zwangerschap en andere gezondheidsaspecten. Dat deden ze nog een keer toen de kinderen 3 en 5 jaar oud waren.

Ook werden bij de 5-jarigen tests afgenomen om hun ontwikkeling te meten. De ouders kregen vragen over hun sociale en emotionele gedrag. Daaruit bleek dat de kinderen van moeders die 1 of 2 glazen alcohol hadden gedronken tijden de zwangerschap op sommige tests – waaronder intelligentie – beter scoorden dan de kinderen van moeders die geen alcohol hadden gedronken. Ook hadden ze 30% minder kans op gedragsproblemen dan kinderen van geheelonthouders.

Volgens de wetenschappers kunnen vrouwen zonder problemen een glas van 175 ml wijn, 50 ml sterke drank of een glas bier per week drinken zonder dat ze daarmee schade aanbrengen aan de intellectuele of gedragsontwikkeling van hun kind.

De Britse onderzoekers waarschuwen wel voor overmatig drankgebruik tijdens de zwangerschap. Dagelijks een glas of meer kan leiden tot gedrags- en emotionele problemen bij het kind.

Bron: Daily Mail

:’)

Oke, dat was inderdaad een fabel haha. Ik geloofde het altijd. Herkansing:
De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo’n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar.

En het werkt als anti-depressiva

http://seks-coach.nl/sperma-slikken.html

Jawel hoor, alcohol kan door de placenta vloeien. en heeft dus dezelfde gevolgen op je kind als op jou.

http://scope.vinoo.eu/zwa…n-mogen-best-wat-drinken/
Daar staat ook dat kleine hoeveelheden alcohol geen schadelijk effect heeft.

Vandaar dat homosexuelen zulke vrolijke mensen zijn.

Hmm… ik kan geen rauw ei slikken (heb het al moeten proberen :p)

http://www.nu.nl/lifestyl…-houdt-vrouwen-jong-.html

Haha dat gaat om de voedingsstoffen niet om de smaak he :stuck_out_tongue:

:'D

[quote author=LoveLiqueur link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240]#msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240] date=1326653240]#msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240]#msg

[quote author=LoveLiqueur link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240]#msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240] date=1326653240]#msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg[quote author=Frogger link=topic=223440.msg10717791#msg10717791 date=1326653240]#msg

-

^ haha, nee je kan niet vacuum zitten. maar seks in een bad of zwembad gaat gewoon niet omdat het vocht van de vrouw weggespoeld wordt dus dat voelt gewoon totaaaal niet aangenaam.

@Frogger: Ja, dat kan. Maar er spelen wel meerdere factoren mee. Het is niet per definitie slecht (blijkbaar, want ik had dit nog niet gelezen), maar dat geldt niet voor elke vrouw. Daarbij moet ik wel zeggen dat je het dan vanuit een ander punt moet bekijken, namelijk qua verstand. De één kan stoppen na 1 wijntje, de ander kan dat niet. Dus is het voor sommige vrouwen zeker verstandiger om gewoon helemaal geen alcohol meer aan te raken tijdens de zwangerschap.
Dus dan is het een fabel dat je geen alcohol kan drinken tijdens de zwangerschap, maar je moet je wel aan een limiet kunnen houden.

Waar maak jij uit op dat ik het over FAS heb? Zie jij mij zeggen dat ik FAS gelul vind? Wat lul jij?

Relax, dit topic is geen discussie-topic over alcohol tijdens je zwangerschap.

Het ís gelul dat je kind na 1 glas al gehandicapt is. Klaar, punt.

Komop dit was een leuk topic, we houden het bij leuke weetjes en geen discussies (niemand weet immers 100% zeker wat klopt en wat niet, wetenschappers zijn ook geen helderzienden)