Help de noob.

Hoi :slightly_smiling_face:
Ik ben echt een noob op liefdesgebied. Ik vind altijd wel een jongen leuk, maar durf nooit verder. Nu zijn er twee jongens op school en ik vind ze allebei wel leuk. Ik zie vaak dat ze naar me kijken, maar we hebben nooit gepraat. Hoe moet ik nu verder. Het klinkt zo makkelijk: “Praat met hem!” want dat is wat jullie gaan zeggen. Maar ik ben zo bang dat ze raar reageren en dat het awkward wordt. Kan ik dan beter wachten totdat ze naar mij toe komen? Meestal als ik met jongens praat word ik heel zenuwachtig en durf ik niks meer.
Daarnaast ben ik ook bang dat als we praten en elkaar leuk vinden, dat hij dan afknapt op het feit dat ik nog helemaal geen ervaring heb. Ik ben 18 en heb nog niet eens gezoend. Daar voel ik me ook best onzeker over :frowning_face:
Dus help me! Moet ik gewoon gaan praten, of afwachten? En is het raar dat ik nog helemaal geen ervaring heb?

Dit.

Oeh, jij bent precies hetzelfde als mij, ook al wordt ik in november 18. Ik volg dit ff :stuck_out_tongue:

Ja misschien is dat wel zo. Maar als hij al veel ervaring heeft voel ik me toch echt een klein kind hahaha.

En oke, ik ga het proberen, na de vakantie :grinning: Nog even kijken waarover :frowning_face: Meestal is de ene met vrienden en de andere luistert altijd muziek. Onbereikbaar -zucht-

Of je kan er proberen achter te komen waar hij regelmatig op stap gaat, dan is het veel makkelijker (naar mijn idee) om op iemand af te stappen…

Over dat je geen ervaring hebt, maakt jouw waarschijnlijk alleen maar interessanter. Ik bedoel, wie wil nou niet iemand die door nog niemand anders ‘aangeraakt’ is? :slightly_smiling_face: Veel mensen (en zeker jongens ook!) vinden dat juist veel fijner en interessanter! Je moet er trots op zijn :slightly_smiling_face:

Ik herken je probleem! Het is nu al bijna 2 maand dat het lijkt of mijn crush uit mijn klas mij ook leuk vindt, maar we ondernemen allebei niks. Ik zou zo graag eens een gesprek met hem willen en dan liefst zonder een rood hoofd of al die onzin die ik uitkraam. :cold_sweat:

hmm. Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik heb vorig jaar dan voor het eerst gezoend, en mijn tweede was nog niet zo lang geleden, maar ik vond het ook echt heel eng om met jongens te praten, ook al begonnen zij het gesprek. Nu vind ik het alleen nog eng om een gesprek te beginnen.
Als je er teveel over na gaat denken word het enger. denk gewoon: ‘Fuck it’ en stap dan op iemand af. als ze je dan zien (of mensen om je heen) dan kan je niet meer terug. haha. Bedenk wel je eerste zin die je gaat zeggen! En het kan helpen om eerst met jongens die je niet leuk/aantrekkelijk vind te praten. Het is heel eng, en je hart slaat op hol, maar doe het gewoon. Ik ben dan altijd trots op mezelf. :slightly_smiling_face:

:grinning: een jongen begon gisteren te praten tegen me op fb! Het was wel gezellig haha. Ben alleen bang dat het nu in het echt awkward word dus ik praat nu maar niet meer :stuck_out_tongue: Of zal ik dat wel doen.