Help datequestion!

Hee iedereen!
Ik heb een vraagje, ik ben nu al een keer met een jongen naar de bios geweest en we praten nu ook veel op msn enzo maar we willen in de vakantie weer iets gaan doen met z’n 2en we weten alleen niet wat:$ en nu mag ik het verzinnen van hem… Dus iemand ideeën?

X’jes Anouk

Zwemmen? Bowlen? Dierentuin? :’)

Koekjes bakken!
Helaas mislukte die wat ik toen met mijn lover maakte

al goede ideeën:) maar ik wil meer:$:$ dus mensen wie nog meer ideeën?:blush:

Picknicken

vingerverf gevecht! Heb ik ook wel eens gedaan. Serieus gaaf!

Pretpark ?
Dierentuin ?
Ik weet niet waar je woont maar misschien naar het strand?
Of zwembad als het goed weer is.

opzich allemaal hele leuke tips:) maar heb 2probleempjes zie er zelf niet zo goed uit in bikini en we willen nog niet dat onze ouders het weten pas als het echt wat is mogen ze het weten van ons dus dan weet je dat:)

Lekker wandelen en dan picknicken. Kun je eventueel zelf van tevoren heerlijke dingetjes gaan maken. Ik zou het wel weten. Flesje wijn, lekkere broodjes. Heerlijke natuur.

Iets echt actief gaan doen is meestal minder ongemakkelijk en geeft je meer situaties tot lol en dan kan je praten terwijl je dat doet, wat veel spontaner is dan echt gewoon tegen over elkaar zitten en iets eten of een film kijken! Een activiteit? Sporten of lasergamen oid?

Hee allemaal heel erg bedankt! weet alleen nog steeds niet wat ik wil doen:$
Iemand nog meer tips?(A)

Karten? Winkelen? Gewoon ergens een terrasje pakken? Sporten? Uit eten?Een of andere workshop/cursus?

Op vakantieveiling.nl heb je niet alleen vakanties en overnachtingen, maar ook activiteiten. Daar zou je ook ideeën kunnen opdoen.

Of, ik weet niet hoe oud jullie zijn, een proefrit gaan maken in een supermooie auto :’) Klinkt stom, maar mijn zus en haar ex hadden dat ooit als ‘date’ in een geweldige cabrio haha en ze vonden 't allebei geweldig.

Terrasje pakken als het mooi weer is :grinning:

We zijn 16;) maar opzich een leuk idee!:wink:

ik had hetzelfde probleem en dit is wat we uiteindelijk deden:
bij hem samen koken en daarna film kijken, was leuuuk!

iemand nog iets:$

Je kan ook een high tea doen (hoewel veel jongens dat een beetje meisjesachtig vinden)
Of naar de kinderboerderij (klinkt kinderachtig, maar ik vind dat je dan kan zien hoe een jongen met ‘levende wezens’ omgaat)