help! Cultuurverschillen zorgen voor problemen!

Hallo allemaal!
Ik volg als een tijdje het girlscene forum maar ik heb nog nooit zelfs iets gepost. Ik zag dat er veel behulpzame meiden hier waren en ik ben opzoek naar goed advies , vandaar deze topic. Ik ben zelf van oost-europese afkomst en ik kom uit een orthodoxe familie. Ik ben al 2 jaar samen met mijn vriend, die van turkse afkomst is en dus ook moslim is. Ik ben op het punt in mijn leven gekomen dat ik echt over trouwen en mijn toekomst nadenk. Ik heb zijn familie ontmoet en we willen echt graag verloven volgend jaar , maar er is een probleem : mijn familie. Mijn familie wil hier niks over horen en dreigen al het contact met mij te verbreken als ik hier mee doorga. Ik weet dat dit erg dramatisch klinkt maar zelfs mijn ouders willen er niks over horen. Zelf wil ik ook heel graag tot de islam bekeren , niet voor mijn vriend of zijn familie, maar voor mezelf. Dit is echt iets wat ik heel graag wil doen. Sorry voor deze lange uitleg maar ik ben echt op zoek naar advies , heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit me familie moet uitleggen? Ik hoor graag van jullie alvast heel erg bedankt!:heart: