Help, crush op vriendin's broer

Ik Heb een soort van Crush op de broer van mijn vriendin, maar ik ken hem eigenlijk amper.
Ik heb hem natuurlijk wel een groot aantal keer gezien maar nooit echt een fatsoenlijk gesprek mee gehad.
Volgens mijn vriendin zijn onze karakters (bijna) gelijk.
Hij ia 17 en ik ben 15, hij zit in de 6e vwo en ik nu in de 3e…
Denken jullie dat hij te oud is?
en hoe kan ik in contact met hem komen??

(sorry als hier al 10000 topics over zijn, maar ik kon er weinig over vinden op het internet)

Heeft je vriendin een goede relatie met hem? Dan kunnen jullie misschien met z’n drieen afspreken.

Als ze broer en zus zijn wonen ze toch gewoon in hetzelfde huis :’)
Je kunt toch gewoon een gesprekje aanknopen als je daar weer eens bent. Jongens zijn net mensen, kun je gewoon mee praten.

Hij is niet te oud, dat zeker niet.
Ik zou toch contact met hem proberen te krijgen en hem aanspreken als je bij je vriendin thuis bent.

Najaa, hij is meer het type om zegmaar de hele dag achter zijn computer te zitten, en zij zelf heeft niet echt enorm veel contact met hem ofzoow daardoor :confused:
dus het zal een beetje raar zijn als zij dan opeens met hem wil afspreken…

het probleem is dus dat hij niet zo vaak uit zijn kamer komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ik snap je, is ook herkenbaar :slightly_smiling_face: (mijn vriend en zijn zussen). Maar doen ze echt nooit wat? Ga anders winkelen, gamers kunnen zich prima vermaken in de mediamarkt of bart smit.

Ik zou eerst met je vriendin checken of zij het niet awkward vindt als je wat met hem krijgt als ze het wel awkward vindt moet je kiezen wat je belangrijker vind. Misschien vindt ze het wel heel leuk als jullie wat krijgen. Ze zal je kunnen helpen :wink:

Ik heb ergens wel t gevoel dat ze er oke mee zou zijn, zij is namelijk degene die t een beetje is begonnen, ze shipt ons nu al…
mr k denk niet dat ze weet dat ik echt n crush op hem heb…

maar is het niet raar als ik opeen zeg, hey, ga je mee naar de mediamarkt, terwijl ik gewoonlijk nooit tegen hem praat…??

dankje alvast voor alle hulp :bowing_man:

Probeer om een keer met je vriendin een film/tv serie marathon te houden van een film/tv serie waar hij van houdt en nodig hem ook uit :wink:

Nee dat moet je vriendin dan vragen, en dan ga jij toevallig mee.

Ik kan het proberen, maar om er maar weer een heel probleem van te maken, zij houdt dus totaal niet van al die game dingen enzoo… en hij download zowiezo al zijn films enzoo…

OHBAM, OHBAM OHBAAAAM, mn vriendin heeft me net zn skype gegeven… woohooo

Hahaha, nu gewoon met hem gaan chatten en alles komt goed :beer:

Inderdaad gewoon met hem chatten en de andere tips kun je altijd nog toepassen als je daar bent! Maar ik zou wel sowieso even je vriendin inlichten, lijkt me wel zo handig. Al denk ik dat ze het wel al doorheeft, zoals ik het hoor.

Thx soo much voor al jullie advies, heb vanavond de hele avond met hem geskyped, wel met zn zusje erbij, mr alsnog XD