Help corona en vriend gaat naar feest

Hallo girls, mijn naam is Serena en ik heb op t moment corona, echt super kut want ik voel me echt niet lekker en ik had morgen eigenlijk een feestje wat niet door gaat nu. Mijn vriend daarentegen heeft geen corona en gaat naar dat feestje aangezien hij ook bevriend met haar is (ik ken haar door hem eigenlijk) hij is zelf thuis en ik slaap dus nu heel quarantaine in mn eigen huis. Nu voel ik me ergens wel kut dat hij daar heen gaat terwijl ik er zo bij lig, ik zou liever willen dat hij met me gaat FaceTimen. Ik hoorde ook al dat er een aantal vriendinnen komen van haar die ik niet ken en dat vind ik allemaal best eng als ik er niet bij ben en er word gedronken. Idk ik kan niet veel doen aangezien ik thuis moet blijven, maar vinden jullie het kunnen dat hij daar heen gaat met die onbekende meiden ook of vinden jullie dat dat echt niet kan. Help me out

Kusss corona pati├źnt­čą║

Hi serena, allereerst superveel beterschap! Hopelijk gaat het gauw beter met je.

Ik snap dat je je kut voelt dat je vriend naar het feest gaat, ik heb zelf ook een vriend en ben ook altijd beetje bang als hij naar feestjes gaat haha (Eeen keer wilde een meid op zijn schoot zitten, i was like nooo) :laughing:

Echter vind ik wel dat het kan, je vriend heeft het recht om te doen wat hij wil en een sociaal leven te hebben natuurlijk. Het is echter niet acceptabel als er daadwerkelijk echt iets gebeurd. Dat er onbekende meiden zijn, betekent natuurlijk niet dat hij daarmee iets gaat doen/praten :upside_down_face: Dit vertel ik mezelf ook altijd haha. Dus houdt dat in je gedachtes, ga lekker veel dingen doen voor afleiding zodat je je minder zorgen maakt (ga een serie bingewatchen, slapen, facetimen met vriendinnen) en vraag anders aan je vriend of hij je af en toe wil appen met hoe het met hem gaat.

Heb je al aan hem gevraagd of hij wil facetimen samen? En anders misschien voor en na het feest?

Ik zou hem zelf lekker laten gaan. Dat jij in quarantaine zit, betekent niet dat je vriend ook niet zijn huis uit kan of mag. Er zijn nog genoeg dagen dat je met hem kan facetimen, dus zou hem de ruimte bieden om een avondje op stap te gaan met vrienden. Als jij 100% je vriend vertrouwt, zou ik me ook niet al te druk maken om het feit dat er mensen zijn die je niet kent en dat er gedronken wordt. Als je van hem weet dat hij niks van plan is, is er niks aan de hand.

Veel beterschap!

Heee wat naar dat je corona hebt :frowning: beterschap!

Ik zou je inderdaad vooral afvragen: vertrouw je hem niet of is het je eigen FOMO/onzekerheid? Sowieso goed om voor jezelf uit te zoeken.