Hallo, ik heb laast een nieuwe code op mijn mobiel gezet. Je weet wel, zo een code die je moet invullen als je je mobiel wilt vergrendelen. Nou ben ik dus mijn code vergteten, en er komt geen ‘‘wachtwoord vergeten’’ te staan. Weet iemand hier hoe ik weer in mijn mobiel moet komen? xx
Ooja, ik heb een samsung galaxy ace
Heb je je puk-code nog?
^ Ja , die heb ik nog maar het is niet de pin code. Het is net zo als bij de iphone, je drukt op de middelste knop ener komt een code. Die ben ik dus vergeten …
Maar met die pukcode kun je je telefoon weer in toch?
Als ik thuis ben ga ik proberen mijn puk-code in te voeren! Hoop dat het lukt, ik laat het wel even weten x
de puk-code is om in de sim te komen, maar volgens mij is de code die jij bent vergeten de code om in je telefoon te komen… ik zou nog even heel hard nadenken en als je het echt niet weet mss even naar een telefoonwinkel gaan !
Ja je hebt gelijk, ik ben de code vergeten om in mijn mobiel te komen! Nog een vraagje, als ik hem tevaak fout doe ben ik dan al me foto’s, whatsapp gespreken enz kwijt? Bedankt x
Als het goed is, ik had het met mijn oude s2, moet je op een gegeven moment nat het echt te vaak fout doen, inloggen met je google account. Dat moet je sws hebben omdat er android op zit.
Je bent dan niet alle foto’s etc kwijt.
dat had ik ook een keer. ik helemaal over de zeik. naja ik had (bijvoorbeeld) 1324 en toen deed ik dus 4231. dat was echt niet leuk, maar ik wist hem weer na 2 dagen :’)
Volgens mij niet maar je kunt het wel instellen. Of dat was met m’n ipod maar dat kan ik me even niet meer herinneren. Maar daarover zou ik nog wel wat googlen…
Heb je echt alles geprobeerd? geboortedatums etc. en weet je echt helemaal niks meer? ook niet een of twee cijfers?
Ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien dat ze je kunnen helpen
Als je het te vaak fout hebt moet je je puk code invoeren.
Ik kan me mobiel weer in! Ik wist dat me code begon met 15… en ging toen random nummertjes proberen. Bedankt voor het reageren