HELP cijferlijst studie

okee toen ik geslaagd was moest mijn cijfers invoeren op studielink, maaar ik ben natuurlijk weer zo motherfocking slim dat ik het niet goed lees je moest alleen invoeren waarin je eindexamen deed. en ik kan nu echt niks meer veranderen en engels duits en nedelands herkent hij niet moest je dan nederlands + literatuur invullen ofzo.
EDIT; ik heb het antwoord het is niet zo erg dat het daar niet goed staat ingevoerd aangezien je ook je diploma en cijferlijst moet opsturen dat zei de school nog geen bericht van DUO ik las dat meerdere mensen dit hebben volgens mij komt dit omdat de site eerst anders was je moest toen alle vakken invullen die je volgde en toen ik geslaagd was stonden deze vakken er weer bij dus ik dacht hopaa cijfers invoeren in alle blijheid.

duo kun je mailen, dan krijg je ook snel reactie heb ik ervaren.

http://info.studielink.nl…en/vraag/Pages/vraag.aspx

btw ik doe geen loting meer moet me daarvoor nog wel uitschrijven.

omg hoort het gewoon bij duo :flushed:

^ Ja je logt toch ook in met DigiD? Het is allemaal verbonden met elkaar. Duo en Studielink horen ook bij elkaar.

heb net gemaild ik heb een keer eerder naar duo gemaild reageerde snel maar ik kreeg toen geen goed antwoord ik vroeg toen moet je je voorlopige cijferlijst opsturen vn je schoolexamens of als je echt echt examen heb gedaan het antwoord wat ik kreeg was je voorlopige cijferlijst.

Dat wat hij niet herkent moet je weghalen (op kruisje drukken), en dan vul je in wat wel klopt. Ik snap niet hoe dat kan misgaan.

Het is toch logisch dat de cijfers die je moet insturen de cijfers zijn die je haalt in je examenjaar als eindcijfers?

-