help, cellulitis!!

Hee allemaal!

ik heb cellulitis op mijn bovenbenen en billen! Ben er sinds kort achtergekomen en zit er best mee…
Ben 1.65 en weeg 47 kilo. Dus niet te zwaar…
Verder eet ik ook niet super veel ofzo.
Ben al wel ruim 2 jaar gestopt met sporten (hockey en tennis) weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

Weet iemand hoe je er zo snel mogelijk weer vanaf komt?

Alvast bedankt!

dat sporten kan er misschien iets mee te maken hebben, maar misschien is het ook genetisch bepaald ofzo. ik sport zelf ook al 3 jaar niet meer, maar heb -tot zover- nergens last van.
misschien kan je van dat anti-cellulitis crèmespul ofzo kopen? :slightly_smiling_face:

Crèmes en dat soort spul helpen vaak minder goed dan gewoon sporten :wink: Geloof me, als je een inspannende beensport (zoals hardlopen) gaat doen, dan kan het binnen een maandje of minder weg zijn.

de dermatoloog zij tegen mij dat je nooit je geld aan cremes en gels moet uitgeven je moet gewoon gezond leven veel sporten water drinken.

Indeed indeed.

heb het ook heb de zelfde lengte als jouw en weeg 60 ook niet te dik (mag wel wat af maar niet veel) Het zit echt alleen op mijn benen en billen :frowning_face: Ook striae
XD

Maar ik ga na de vakantie weer fietsen naar school toe dus dan zal het wel weer wat weg gaan :slightly_smiling_face:

Dus gewoon bewegen en gezond eten enzo :wink:

ik heb het ook
en ik ben er achter gekomen dat het erfelijk is en je er niks aan kan doen

Euhm, bijna alle meisjes/vrouwen hebben het? En net of iemand boven op je been gaat kijken…

Cellulite krijgt veel aandacht als schoonheidsprobleem. De bobbelige uitstraling die de huid door cellulite krijgt, past vaak niet in het schoonheidsideaal van slank en strak. Daar tegenover staat dat 85 - 92 procent van alle vrouwen in meer of mindere mate cellulite hebben. Bovendien heeft het vetpercentage van het lichaam geen enkel verband met de mate van cellulite.

TADAAA