help, boekverslagen nederlands.

Hey iedereen,
ik zit dus met een best wel groot probleem
ik zit nu in mijn examen jaar
en moet een leesdossier inleveren ( met een inhoud van 10 boekverslagen )
het probleem is alleen dat ik net 2 jaar op deze school zit en er nog maar 5 heb (bewaard van deze school) maar van me vorige school heb ik niks bewaard. Dus ik kom 5 boekverslagen tekort. En dat word ook zo heel leuk 2 weken van te voren verteld dat ik dat in moet leveren, jippie. En 5 boeken lezen en 5 verslagen maken in 2 weken is niet echt te doen aangezien ik buiten school ook een behoorlijk druk leventje heb haha. Heeft toevallig iemand nog een boekverslag, en wilt die zo lief zijn mij er misschien een te geven? Ik wil ook wel ruilen voor boekverslagen van mij eventueel. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Kusjes

http://www.scholieren.com/boekverslagen/

heey,

ik wil je wel graag helpen, ik denk dat ik er wel wat heb XD
uhmm hoe moet ik het naar je toesturen?
xx

haha zou kunnen, maar dat hebben ze zo door als het van internet komt. die man is niet zo dom als ie er uit ziet. :yawning_face:

Dat zou ik echt heel lief vinden van je,
zou ik anders mn email geven in een prive berichtje ofzo?
kus

Ik wil je er ook wel een toesturen, via de mail, dan.

ik wil ook wel 1 sturen, note je me even met je mail ofzo? dan stuur ik hem voor je :grinning:

ik heb er ook wel een paar voor je? ik weet niet of je al genoeg hebt?:stuck_out_tongue:

ik heb er ook wel een paar, stuur me maar een note met je email adres!

ik vond het onzin om heel nieuw topic te openen voor mijn vraag, en aangezien het ook voor mijn boekverslag is vraag ik het maar even hier in de hoop dat iemand reageert.
ik moest in mijn boek zoeken naar terugverwijzingen en volgens mij heb ik er een paar gevonden maar ik weet niet zeker of het wel terugverwijzingen zijn.

‘Een heving verlangen naar haar oude school sloeg door haar heen. Ze miste de vrolijke rode deuren, het hangmuurtje waar ze iedere pauze de laatste nieuwtjes uitwisselde met Mijke en Anneloos en…’

‘Tijdens de rit naar hun nieuwe appartement had hij akelige donkere stippels gekregen.’

‘Ze had haar kledingkast gisteren al ingeruimd.’

zijn dit er een paar?
alvast bedankt