Help: bobbel op mijn rug bij strapless jurkje.

Hoi! :slightly_smiling_face:
Ik heb aanstaande vrijdag kerstbal en heb daarvoor een strapless jurkje bij Asos gehaald. Ik kreeg hem net binnen en ik vind hem echt leuk, goede kleur/model enz. Maar, het probleem is: ik heb nu een soort bobbel op mijn rug? Heel raar, want hij zit wel goed - beetje krapjes, maar ach - maar dan bij mn rug is de rits dubbelgevouwen en dat ziet er echt niet uit! Hier is een foto van hoe het eruitziet:

http://i43.tinypic.com/mn0ufc.jpg

En het jurkje optrekken/naar beneden doen helpt ook niet, na 2 passen zit ie dan precies zoals hierboven :frowning_face:

Ik denk dat dat komt omdat hij te klein is… denk ook niet dat er wat aan te doen valt.

Misschien omdat hij te strak zit dat hij zo op gaat kroppen?

Komt zoals al gezegd waarschijnlijk omdat het een strakke jurk is. Er staat denk ik spanning op de rits waardoor hij zo vormt.

Volgens mij is hij te klein.

Hm geen idee.
Misschien kan je dr wel een leuke riem overheen doen?

Arme Susy :’)

Als hij een beetje krapjes zit en daarom zo raar gaat zitten, zal een andere maat waarschijnlijk wel beter zitten, Maar ja, als vrijdag het Kerstbal al is zal een ander jurkje niet snel genoeg komen denk ik.

Hij is te klein, daardoor kruipt hij zo omhoog en krijg je een bobbel op je rug. Ik vrees dat er niet zoveel meer aan te doen is, want je kerstbal is ook al snel zie ik en zo snel heb je nooit een andere maat binnen. Je hebt trouwens een mooi figuur :’)

Haha ja arme ik :'D

Maar hij is niet te klein, ik kan hem op die plek nog zo’n 15 cm naar achter te trekken. Mijn moeder heeft hem daar nu ingenomen en die bobbel is nu veel minder geworden maar hij is er nog wel :frowning_face: En als ze hem nog meer inneemt dan kan ik niet meer ademen en dat is ook niet de bedoeling :’)

Hmm ja dat hij omhoog kruipt klopt wel…

Ik had dit ook bij een strapless jurkje van de h&m. Was jammer maar ik heb em teruggestuurd.