HELP! Blogname

Heee :slightly_smiling_face:

Ik ben dus op zoek naar een blogname. Heb wel wat ideeën, maar erg veel is al bezet :frowning_face:
Hier een lijstje met waar ik tussen twijfel:
-LLegacy
-DutchHeritage
-TheDutchHeritage
-DutchLegacy
-TheDutchLegacy
-LaLegacy

Kunnen jullie misschien zeggen welke jullie het leukste vinden en welke het minste, of misschien met een andere naam komen?

Dankje alvast!
xxxxxx

niemand? :frowning_face:

Waarom iets met ‘‘Dutch’’? LaLegacy klinkt redelijk goed, maar Flying Dutchman klinkt leuker haha :'3

Ik ben niet zo goed in namen verzinnen, maar vind deze allemaal niet zo geweldig eerlijk gezegd. Maar vind DutchLegacy nog wel lekker klinken. Snap alleen je titelkeuzes niet? Waarom Dutch, Legacy en Heritage?

de laatste

Ik vind de namen persoonlijk helemaal niks :’)

ikvindutniks . sorry

ik ook niet…

Met zo’n naam trek je in ieder geval niet de aandacht. Als het engels is, en dan dit soort woorden, komt het iig in mijn hoofd al snel onbewust in een negeerhoek, al helemaal als de schrijver in het echt nederlands is. Beetje alsof de titel de niet zo fantastische inhoud goed moet maken.
Flying dutchman, daar zou ik dan weer wel naar kijken ; ) Beetje sullig komt dat over, en daar zou ik dan juist weer wel benieuwd naar zijn.
Ik zou nog even nadenken als ik jou was, als je deze namen het echt helemaal vindt gewoon wel daaruit kiezen, maar mss dat hier nog tips komen.

Ik vind ze ook niet echt.