Hey allemaal,
Ik blijf dit jaar waarschijnlijk zitten in 3 Havo met 4 onvoldoendes in totaal, een 4 voor natuurkunde en 3 voor wiskunde. (lager dan een 4,5 telt voor 2 onvoldoendes)
Voor 4 Havo heb ik het profiel C&M gekozen zonder wiskunde.
Voor de vakken die ik volgend jaar krijg (als ik over ga naar 4Havo) sta ik ruim voldoende.
Ik zie het echt niet zitten om 3 Havo weer over te doen, en dus weer natuurkunde,wiskunde en frans te hebben. De beslissingsvergadering van onze klas is volgende week maandag. Ik zit echt met heel veel spanning. Mijn ouders zijn namelijk nooit gebeld door mijn mentor, zelf wel een paar gesprekjes gehad maar that’s it. Nu vraag ik mij dus ook af,… Als ik echt zou blijven zitten, zouden mijn ouders niet allang naar school moeten komen voor een gesprek met mijn mentor? En ik neem aan dat een school het beste kiest voor de leerlingen toch? En omdat ik volgend jaar toch geen natuurkunde,wiskunde en frans meer zou hebben, zouden ze het mij alleen maar moeilijker maken om mij het jaar over te laten doen.
Wat is jullie mening hierover? En zijn jullie een keer blijven zitten? Zoja, wanneer hoorde je dat? En denken jullie dat ze mij toch over laten gaan?
Liefs, Mia