HELP! blauw oog wegwerken?

Beste mensen,

Zaterdag is mij een blauw oog geslagen, het is best ernstig en het is nu donkerpaars onder mijn oog, boven mijn oog en naast mijn oog. Oftewel: rondom mijn hele oog is het blauw en opgezwollen. Ook zit er een snee in mijn wenkbrauw.

Nu heb ik vanavond een feestje en ga ik nieuwjaar vieren. Heeft iemand een idee hoe ik het een beetje kan wegwerken? Heb foundation al geprobeerd maar dat helpt niet.

Thanks

x

Holy shit. Sorry als ik het vraag maar wie heeft je een blauw oog geslagen?

Ik denk trouwens dat verbergen erg lastig wordt. De zwelling en de snee zal je toch wel blijven zien.

Een jongen bij het uitgaan… :hammer:
Ja klopt maar het gaat me vooral om de blauwe kleur als je dat niet ziet valt het minder op dan zou het nog kunnen om een leuke nieuwjaars foto te maken haha

http://www.beautygloss.nl/2014/05/23/femme-blauwe-plekken-bedekken/

Thanks!! :couplekiss_man_woman:

Je hebt van die zalfjes tegen blauwe plekken, Arniflor heet het volgens mij. Misschien kun je dat er voorzichtig opsmeren maar wel voorzichtig zijn want het mag natuurlijk niet in je oog komen.

Ik heb zelf ook een blauw oog gehad, ik denk 8/9 maanden geleden. Bij mij was het onder me oog en naast me oog blauw. Ik heb concealer palette van catrice. En daar zit een roze-achtige kleur bij. 2 laagjes en je zag bij mij niks meer. Daarna wel foundation er over heen doen anders staat het zo raar eeen roze oog

Dankjewel meiden, ik heb het nu met die gekleurde spullen geprobeerd maar het is te donker om helemaal weg te werken :frowning:

Morgen probeer ik die zalf!

Rode lippestift om je oog smeren en daarna foundation erover heen gooien, zou kunnen helpen