Help! Bikini voor kleine borsten!

Hi. Ik zoek een leuke bikini voor deze zomer, maar ik heb niet zulke grote borsten. Een bikini op de kinderafdeling kopen zie ik ook niet zo zitten, dus heeft iemand advies? Een winkel waar ze leuke bikini’s zonder vulling verkopen bijvoorbeeld? Bedanktt!

Ik heb hele kleine borsten en ik heb gewoon bikini’s van de H&M en Hunkemöller enzo, en dan gewoon een kleine maat.

Ik weet dat ze bij de hunkemoller vrijwel iedere maat hebben bij de bikini’s. Pak dus een S of XS (of jouw cupmaat) en kijk in het hokje hoe dat zit. Omdat je kleine borsten heb raad ik aan om zo’n model te nemen waarbij je van die spagettibandjes hebt die je in je nek kunt vastknopen. Die hebben namelijk vaak cups waardoor kleine borsten net iets groter kunnen lijken (die stevigere modellen zijn alleen leuk als je grote borsten hebt en laten je borsten vaak ook kleiner lijken).

Nou maatje 34 bij de h&m ziet eruit als een 134/140 maatje dus daar moet zeker iets bijzitten. Ze adviseren voor slanke meiden met kleine borsten een bandeau bikini dus daar zou je eens naar kunnen kijken.

Inderdaad, die h&m bikini’s van maat 34 zijn ienieminie, ik heb normaal een 34 met bovenstukjes, maar bij de h&m moet ik een 36-38. Ook moet je eentje met ruffles voorop pakken, lijken ze ook wat voller :slightly_smiling_face:

Ik heb er een van de primark!

Ik heb een paar bikini’s met bh-model, ik vind dat die kleine borsten wel een mooie vorm geven! En die zijn er ook gewoon in kleine maten. Als je een bandeaubikini wilt, zou ik gaan voor een bikini met ruffles of andere frutsels, dan valt je kleine cup minder op (als je dat minder zou willen laten opvallen natuurlijk).

dit mag je in het ik zoek topic vragen.