help, bijbaantje ..

Ik heb echt een bijbaantje nodig, want ik kom echt geld tekort voor al die leuke dingen die ik zie. Alleen, zijn er nergenst waar ik woon, of ergenst in de buurt baantjes te vinden. En op internet kan ik ook niks vinden. Hebben jullie misschien nog ideeën om geld te verdieden, of snel aan een baantje te komen?

dus waar jij woont is geen enkele supermarkt ofzo te bekennen?
en volgens mij hoort dit niet in Fashion. -.-

Hoe oud ben je? Wel handig om te weten.

Haha, ja ik deed hem perongeluk bij Fashion. Uhm, supermarkten hebben allemaal geen werk meer nodig. Ik van 14 jaar oud. De meeste baantjes zijn rond de 15 en 16 jaar dat is ook best vervelend.

In plaatselijke krantjes staan altijd wel advertenties.
En je kunt ook gewoon een open sollicitatie doen bij bijvoorbeeld een winkel.

krantenwijk, of hondenuitlaten, babysitten.
Auto’s wassen, gras maaien bij buren

Krantenbezorgen? Folders bezorgen? Oppassen?

Ik had laatst al een krantenwijk opgevraagt. Maar gen reactie terug, maar ik ga voortaan wel is een de kranten kijken.Hihi (:

Je kan nog niet zoveel anders op je 14e dan klusjes bij bijvoorbeeld buren of familie, folderen of oppassen… Als je wat anders wil moet je toch echt wachten tot je 15 bent.

zoekbijbaan.nl

Je kan ook folders doen.
Zijn heel veel dingen waar je je voor kan aanmelden.

voor 14 jaar kun ej bijna alleen maar wat kranten of folder doen. als je bijna 15 bent zou je bij de action kunnen werken.

hoort bij bijbaantjes topic in lifestyle.

ga een auto was bedrijfje opstarten of babysitten, en gooi briefjes door de bussen in je buurt.