HELP! Bericht naar hem opstellen!

Okee, ik had dit al in het slowchat-topic gepost, maar nog geen reactie, en okee dat is misschien wat ongeduld maar ik word helemaal gek hier.

We kennen elkaar half, wel eens gezien. Veel dezelfde vrienden en we praten vaak op Facebook. Of ik hem leuk vind weet ik niet, maar ik wil echt duidelijkheid over wat hij nou aan 't doen is. Hij start dus vaak een gesprek met mij, maar doet geen moeite om dat gesprek aan de gang te houden, dus pfff, wat wil hij nou. Dus ik ga t gewoon vragen. Dus wat vinden jullie van mijn bericht?

Niet quoten.

Ik vraag me dit al een tijdje af en nou ga ik 't gewoon vragen.

Het gebeurt regelmatig dat jij een gesprek met mij begint, maar ik uiteindelijk dat gesprek een beetje gaande hou :stuck_out_tongue: Dat vind ik ook niet erg, maar het valt mij gewoon op xD Maar ik snap niet heel goed waarom je dan wel dat gesprek wil beginnen :stuck_out_tongue: En ik ga heel weinig met jongens om, dus ik ben niet zo goed in signalen herkennen, maar ben ik nou helemaal gek als ik ga denken dat jij mij een beetje leuk vindt? En ik voel me nou ONGELOFELIJK dwaas dat ik zo iets vraag, maar naja, ik denk steeds dat ik gek word en dingen zie die ik wil zien, want we kennen elkaar niet eens…

Helemaal niemand? :stuck_out_tongue:

Zo wel een direct berichtje, haha. Ja je kan het vragen als je het durft.

Hmm, wel cool dat je het durft te vragen! Misschien kan je het iets meer open laten, en gewoon vragen of er een reden achter zit dat hij telkens een gesprek begint maar jij het af moet maken, of dat hij zich daar helemaal niet bewust van is. Stel dat hij dat dan helemaal niet bewust doet, dan zou het misschien raar zijn als jij zou zeggen dat je denkt dat hij je misschien leuk vindt.
Met dat laatste bedoel ik; stel dat je vermoeden niet klopt, dan denkt hij ‘huh, wat denkt ze wel, dat ik haar leuk vindt? Hoe komt ze erbij?’ Waarna je hele omgang met hem waarschijnlijk zal veranderen. En dat moet je voorkomen :stuck_out_tongue:

Ik durf het best wel, ik zie hem eigenlijk bijna nooit, dus het wordt niet awkward ofzo… En het enige dat ik moet doen is copy/paste xD

Ik vraag me gewoon af of dat niet raar overkomt? Stel dat hij gewoon vriendelijk doet ofzo, krijgt die ineens DIT! :’)

Misschien kan je het wat subtieler brengen.

Haha ja dus precies wat jij zegt, Optimism! Ik vind jouw suggestie een heel erg goeie, ik ga gelijk kijken hoe 'k dan in mijn bericht kan brengen!! :grinning:

Ik vraag me dit al een tijdje af en nou ga ik 't gewoon vragen.

Het gebeurt regelmatig dat jij een gesprek met mij begint, maar ik uiteindelijk dat gesprek een beetje gaande hou Dat vind ik ook niet erg, maar het valt mij gewoon op xD Maar ik snap niet heel goed waarom je dan wel dat gesprek wil beginnen
Nu is dus mijn vraag aan jou; moet ik hier wat achter zoeken, of ben ik veel te veel aan het doordenken?

Dit bijv?

Dit? Of zouden jullie dat vetgedrukte deel ook nog weglaten? Want ik wil eigenlijk niet dat hij eromheen kan lullen, volgens mij is hij best onzeker dus misschien durft hij het niet toe te geven? (En ik voel me echt ZO dwaas nu)

Het gebeurt regelmatig dat jij een gesprek met mij begint, maar ik uiteindelijk dat gesprek een beetje gaande hou :stuck_out_tongue: Dat vind ik ook niet erg, maar het valt mij gewoon op xD Maar ik snap niet heel goed waarom je dan wel dat gesprek wil beginnen, zit daar misschien een of andere reden achter? [b]En ik voel me nou heel dwaas dat ik zo iets vraag, maar naja, ik denk steeds dat ik gek word en dingen zie die ik wil zien, want we kennen elkaar niet eens..[/b]

Ooooh ik vind jouw bericht heel erg goed, zeker die laatste zin!!! :grinning: Ooooh dankje!!

Haha, graag gedaan hoor! Wel laten weten wat ie zei he!

Hahaha ja! :grinning: Ik wacht wel tot hij online is op de chat, anders kan hij een PM nog negeren ofzo :’)

en heb je m gesproken?? iig succes haha

Nneeeeehh, hij is normaal vaak 's avonds laat online, maar nu NIET? Grrr! Hopelijk durf ik morgen nog steeds xD

Doen, 't is een goed berichtje:P

ik vind wel dat je lef heb :grinning: . Maar ik zou het gewn versturen, het is een goed berichtje. Ben benieuwd, wat hij er op gaat zeggen

Ik zou het niet doen. Als je het wilt weten kan je beter vragen of hij wat met je wilt afspreken, en er zo achterkomen. Maar je moet het zelf weten :slightly_smiling_face:

Het is wel lef hebben! Ik zou zoiets niet zo snel versturen omdat het een beetje wanhopig oid tot me over komt. Ik ken ook wel een jongen die altijd een gesprek begint met me op msn, en dat ik dan ook het gesprek een beetje gaande moet houden (misschien wel dezelfde jongen? Wat is de eerste letter van zijn naam?). Maar, vindt je hem leuk? Anders kan je hem ook gewoon vragen of ie een keer wat af wil spreken, dan kom je er ook wel achter.

wel lef, alleen stel je niet een concrete vraag :stuck_out_tongue: zou dat er nog even bij doen

waarom zou je zoiets over msn vragen?
Stel dat hij je leuk vind, is het dan niet heel erg ‘onromantisch’ om je liefdesverklaring te typen?

en dan daarbij, hoe moeilijk is het nou om te liegen? Het is msn.
je kunt dit beter in het echt vragen denk, dat komt minder kansloos over, en liegen is geen optie.