Help ben ik asexueel ?

:flushed:

Ik ben bijna 16…
Maar tot een dag geleden had ik dus al iets van 6 weekjes met mijn vriendje en ik vond hem echt leuk. Alleen het rare was dus dat als we kustte (zonder tong) werd ik heel nerveus en als het gebeurde deed het me eigenlijk niks… In het begin dacht ik dat de zenuwen wel over zouden waaien maar na een maand ofzo viel het me wel op. Ik had dus helemaal geen zin/drang om hem te zoenen of zo en vond het eigenlijk helemaal niet fijn als hij dichtbij kwam… Ik had dit dus ook met mijn andere 3 vriendjes😁
Inmiddels heeft hij het dus al uitgemaakt omdat ik dus niet genoeg iniatatief toonde maarja.
(sorry voor de slechte spelling)
Ben ik dan asexueel ? X

Nee, niet perse. Aseksualiteit gaat veel verder dan dat.

Kan ook dat je hem gewoon niet leuk vondat op die manier

ik denk niet dat je er met zo weinig ervaring en op zo’n jonge leeftijd al een labeltje op kunt plakken

^inderdaad, aseksueel si werkelijk dat je geen enkele seksuele aantrekking hebt tot iemand.

Het klinkt ook meer dat je er misschien nog niet klaar voor was, je hem toch niet zo leuk vond of dat je hem op zo’n manier niet leuk vond.

Het is niet zo verstandig om zo snel een label opjezelf te plakken omdat je 1 ervaring had wat niet goed bleek te zijn