Help, bb-hoesje is groen

haha ja ik wist echt niet bij welk onderwerp zegmaar ik dit moest zetten dus dan maar onzin.

maar help, ik ging vorige week krantjes doen, vingers helemaal zwart, toen pakte ik mn blackberry (met wit hoesje) en toen was 'ie helemaal zwart. Op zich geen probleem, want dat kun je er toch wel afwassen. NIET DUS! ik heb een handdoek natgemaakt (voor de duidelijkheid; die was niet groen!) en ik ging schrobben op m’n hoesje, wat blijkt: nu zit er een hele groene vlek! what to do? iemand tips? het is er btw nog niet afgesleten ofzo haha.

je moet het iig niet in hoofdletters doen.

en in inkt zit een groene ondertoon, misschien dat je het er met wat bleek uitkrijgt?

oh haha dat had ik nieteens door wat stom haha sorry. komt omdat ik de laatste tijd nogal vaak in hoofdletters typ :s rare gewoonte haha. maar bedankt voor de tip zal het straks eens proberen!

nagellak remover proberen…:slightly_smiling_face:

faal.
iig, ik denk ook nagellak remover.

Daarom neem ik nooit een witte telefoon, anyway misschien nagellakremover indd

ik ben eigenlijk bang dat nagellak remover of bleek te agressief is ofzo en dat ik dadelijk nog verder van huis ben haha. maar ik ga het straks toch eens proberen.

de telefoon is niet het probleem maar het hoesje.
Ik zou op internet zoeken. Staan vast wel tips

hahaha als ik het in google intik krijg ik mn eigen topic te zien :3

http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=vlekken

nagellakremover? ik had nagellak op mn witte birckenstocks en het ging er gewoon af zonder dat er een bleke vlek achter bleef ^^

en anders koop je toch gewoon op ebay ofzo een nieuw hoesje? zijn vast niet zó duur…

zijn 50 euro xD

Dankje! Haha er staan tips bij als: met melk erafschrobben en deo erop spuiten en in de wasmachine. Als ik klaar ben met frans leren ga ik de melk eens proberen, lijkt me dat dat geen kwaad kan. Mn moeder zei dat door bleek/nagellak remover het hoesje geel kan worden… Achja geel trouwens beter dan groen

Is het witte hoesje stiekem groen zegmaar (zit onder de witte laag een groene laag?), of is de zwarte vlek groen geworden als reactie op water o.i.d?
Bij het eerste geval kun je er niets aan doen behalve overschilderen ghehe en bij het tweede geval zou ik inderdaad aceton of terpetine o.i.d. proberen :wink:

het tweede! tenminste, dat hoop ik haha zou niet goed zijn als over een jaar heel mn hoesje groen is xd

een groene vlek is toch leuuukk…?
ligt er aan hoe de vlek er uit ziet & wat voor kleur groen.
maar eeh, tja wat de rest zegt ;d.

En is het gelukt ?

sowieso bleek met water aanleggen anders bijt t heel erg x]