HELP?! auditie.

A.S. Maandag en Dinsdag ga ik auditie doen, voor een artiestenopleiding. Ik moet een monoloog voorbereiden die ik thuis gestuurd heb gekregen. Maar ik moet ook nog een ‘‘act’’ voorbereiden van 3 minuuten.

Ik ben al 2 weken aan het zoeken, maar ik heb nog steeds geen act. Het mag een stukje zijn uit een musical, film E.D. (het mag ook zelf vezonnen zijn) Het lijkt me dus erg leuk om een stuk uit een musical te spelen. Maar kan hier niets over vinden en een gepaste monoloog vinden is ook erg moeilijk.

Kan iemand mij helpen, bij het vinden van een goede ‘act’ of iemand misschien ideeen? (monoloog uit een musical of bijvoorbeeld uit gtst lijkt mij erg leuk)

Alvast bedankt iedereen!

poeh, kan je niet helpen. sorry

UP :slightly_smiling_face:

Ik zou zoiezo geen GTST doen. Dat is pas echt slecht acteren. Maarja dat is mijn mening. :stuck_out_tongue:

Up!

haha wat kan ik dan wel doen? ik vind dit echt moeilijk, maar wil echt met iets goeds komen.

Ik zou het echt niet weten, ik vind marry poppins echt een leuke musical, misschien een idee? Haha maar verder zou ik het écht niet weten

misschien fame ofzo?
iig zo’n musical waar het gaat over het maken zeg maar. Snap je wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

^.

Ja Mary Poppins is GE-WEL-DIG! Dat idee had ik al, maar moeilijk om daar iets mee te doen.

@ mncgg.

google, weinig passende monologen te vinden. en ik moet al een monoloog doen ik weet niet of het dan heel goed overkomt als ik als zelfverzonnen act weer zo’n afgezaagde monoloog ga doen haha.

nee snap het niet helemaal sorry…

als je naar zo’n ‘artiestenopleiding’ gaat, neem ik aan dat je daar creatief voor moet zijn. dus ik snap niet echt waarom het zoveel moeite kost om een stukje van 3 minuten te bedenken.

Ik kan je niet helpen.
Up.
En heel erg veel succes!

heb ik aangedacht, maar dan zou ik moeten inspelen op wat de ‘jury’ doet. en ik zou geen flauw idee hebben wat ik dan moet doen of zeggen hihi. en ik wil me graag voorbereiden. want met die spanning sta ik daar en dan weet ik dalijk niets.

ik heb wel een aantal dingen, waarvan ik denk dit kan ik doen. maar heb niet zoiets van WAUW! dat is het. en bij de vorige auditie ben ik na ronde 2 afgevallen. en ik wil het nu echt halen en wil dus met iets goeds komen.

ooeeehh das lastig

vertel eens wat meer over de opleiding?

Het is een artiestenopleiding, waar het vooral gaat om spel, en waar dans en zang bijzaak is. het is een MBO opleiding.

Grease!
Over of hij je wel leuk zou vinden enzo, kan je best wat leuks van maken…

^ ja, opzich wel.
is daar ook iets van geschreven? want het mag dus ook bestaand zijn…
ik dacht ook aan een stukje tineke schouten ofzo iets van cabaret. iemand die daar misschien tekst van heeft?

musical films van tim burton
the pick of destiny :grinning_face_with_smiling_eyes:
Les choristes?
om zo niet meteen naar de standaard musicals te grijpen.

Kijk eens op Youtube? Vind je misschien nog iets leuks. Heel veel succes in ieder geval!

Ga naar de bieb haal het boek : Nu ben ik alleen kies een monoloog en tadaaa… :slightly_smiling_face: Meestal worden ze daar niet heel vrolijk van maar goed ik weet er nog wel een paar maar die zijn vast niet boeiend genoeg…

Iets van zelf een liedje schrijven ofzo?

Of Romeo en Julia, echt een klassieker ='D