Help aub!

Hee,
Ik begin een jongen leuk te vinden. Ik had hem een tijdje geleden op hyves toegevoegd, hij zit bij mij op school. En we lachen al 2 weken naar elkaar en zeggen hoi enz. En vandaag toen ik naar de fietsenstalling liep, liep hij ineens naast mij. Dus wij hadden ff zo´n gesprek. Maar toen was ik al bij mn fiets, dusja. Ik heb hem op msn toegevoegd, maar hij gaat op vakantie naar Oostenrijk. Dus ik moet wachten! Maar hebben jullie tips hoe ik vaker een gesprek met hem kan hebben? Hij komt namelijk niet vaak op hyves en msn weet ik niet. Ik ben heel verlegen…
Kus.

Iemand?

Op msn hoef je niet verlegen te zijn toch…
gewoon hoi zeggen, vragen hoe zijn dag was, of vragen over zijn hobby’s, vrienden, dat soort dingen… en dan kan je na een tijdje ook makkelijker real life met hem praten.

Ja dat is waar, maar hij is wel zo’n type die bijna nooit op msn komt zegmaar. Heeft iemand nog andere tips? :slightly_smiling_face:

vandaag hadden jullie toch ook een gesprek? als je gewoon begint met hoi alles goed komt er vanzelf wel iets op gang toch :stuck_out_tongue: of vraag naar zn lessen i don’t know

Ik denk dat je wel antwoord op je vraag hebt door de bovenstaande reactie :wink:

Maar ik heb ook zo’n vraag!
Ik vind een jongen uit mijn klas leuk, en ik denk dat hij mij ook leuk vind.
In de pauze staat hij wel eens bij ons groepje.
Nou wil ik dus wat meer met hem alleen praten, en dan bedoel ik, zonder de rest van de groep :wink:
Maar het probleem is dat mijn vriendinnen hem stom vinden en best irritant, en daarom wil ik ook nog niet dat zij weten dat ik hem wel leuk vind. Maar tegen mij is hij heel anders :stuck_out_tongue:
Daarom wil ik wat ‘closer’ met hem worden, zonder dat het teveel opvalt bij mn vriendinnen, zodat ik hem wat beter kan leren kennen enzo…
Dan zie ik daarna vanzelf wel wat het wordt toch?

hij is alleen bijna nooit op msn :frowning_face: Iemand tips?