HELP!aub.

oké.
ik heb een PROBLEEM.
er zit een jongen bij ons op school. en die vind ik heel leuk. alleen ken ik hem niet en is hij 3jaar ouder… maargoed daar wou ik verandering in gaan brengen^^
alleen is het helemaal fout gegaan!
ik fietste net naar huis met wat kinderen uit mijn klas en HIJ fietste voor ons.
alleen is het in mijn klas een beetje uitgelekt over die jongen en dus wisten die kinderen hoe hij heet. en nouja opeens kwamen ze erachter dat hij dat was die voor ons fietste.
dus wat doen die kinderachtige;
gaan voor HEM fietsen en gaan roepen; hee stephanie, is dat …?
dus nu weet hij het -.-
heel fijn.
die kinderen krijgen nog wel wat van me te horen.
maar mn grootste probleem is: WAT MOET IK NU DOEN?

help me.
xxxx

hoe oud ben je als ik vragen mag?

Als het werkelijk zo gegaan is zoals in je verhaaltje dan hoeft hij het nog niet te weten, het is alleen nogal vaag. Maar dan nog, dit is je kans, als hij weet dat je hem leuk vind valt er toch al niks meer te verliezen :slightly_smiling_face:

@ staceystardust: maandag word ik 15. en hij is 17;p

@ooii: volgens mij viel het zowiezo op school al een beetje op dat ik hem wel zag zitten… enja, als dan iemand gaat roepen: ‘hee stephanie is dat…?’ (op die puntjes hoort zijn naam) en hij kijkt dan achterom en ziet mij fietsen… dan zal ie het wel weten^^
enja. mijn kans heb ik. alleen; hoe moet ik die aanpakken?

hahah heb ik dus ook gehad haahh xD
ik ben 14 en hij is 16…
was uitgelekt in de klas enz en hun gingen steeds op vallen naar hem lache en hooooi zeggen enzo en een keer zeide ze zoo jaa Jaleesa is dat die jonge die je leuk vind waar hij bij stond haha :flushed:
echt bedankt … was een tijdje heel boos enzo op hun maar ik had hem op hyves en had gevraagt of hij het erg vond en zo en hij zei van niet XD gelukkig en hij vond het best grappig zei hij :stuck_out_tongue:
we zijn nu goede vrienden en ik ben nog steeds bezig om hem te “verleide” mahahah xD

maaar umm

doe gewoon hoe je altijd doet scheit dt hij het weet :stuck_out_tongue: hij vind het vast niet zo erg …
kijk of hij hyves heeft ( of nog beter msn) om contact te hebbe…
of zeg gewoon hallo in de gang … of zo …

Haha ja dan is het waarschijnlijk wel duidelijk ^^ maar je weet het nooit natuurlijk :stuck_out_tongue:

Tja hoe je dat moet aanpakken… ligt aan de situatie… knoop een gesprekje met m aan, verontschuldig je voor de kleuters uit je klas of maak een grapje en flirt flirt flirt! :slightly_smiling_face: Er zijn nog wel meer flirt-topics hier dus misschien dat je daar nog wat hulp kan zoeken :wink: Maar volg vooral je gevoel! Succes!

ik ga me maandag wel laten verrassen^^
en nog even kijken wat vriendinnen zeggen.
maar ik denk dat ik er zowiezo wel wat van ga maken;p
anders is het ook zonde;d
bedankt voor de tips! :relieved:

iemand anders nog tips?
xxxxx

Ik denk dat iemand van 17 geen goede indruk van je krijgt als hij al die giegelende spastische kinderachtige klasgenoten van je ziet , vooral als ze je zoiets flikken. Veel succes nog , misschien kan je het nog ‘goed’ maken …

nee, dat is ook nog een probleempje.
want ik ben dus ab-so-luut niet zo kinderachtig. -.-

upje.

wat dacht je van tegen hem zeggen van laatst op de fiets, die mensen deden nogal kinderachtig sorry?

dat is totaal niet kinderachtig. en je hebt gelijk een gespreks onderwerp;)

Weetje, ga je excuses aanbieden voor het feit dat je klasgenoten zo kinderachtig deden en voila, je hebt al meteen een reden om tegen hem te spreken

oké. im gonna try,
maar ik was al te laf om hem op hyves toe te voegen…:blush:

maar mijn vriendinnen zeggen allemaal hetzelfde ^^

Als je echt wat met hem wilt moet je hem gwn toevoegen op Hyves hoor. Anders bereik je er al helemaal niks mee…
En het is idd een goed idee om met hem te beginnen over je kinderachtige klasgenoten. Maar hij hoeft nog niet per se door te hebben dat je op hem bent, en so what?? Dat is makkelijker dan hem zelf waar iedereen bij is zeggen dat je hem leuk vind. En nog een tip: jongens begrijpen hints zelden. En ze zijn goed in antwoorden, & slecht in praten!! Dus durf met hem te gaan praten, en er komt vast wel een goed gesprek van. Kent hij je eigenlijk? Of weet hij alleen je naam door je klasgenoten?

ik ga morgen eens kijken hoe ie doet ofzeu. dan probeer ik wel met hem te praten / toevoegen. maar in ieder geval normaal blijven doen. dat zowiezo^^

nou. ik ken hem dus van vorig jaar door een of andere sportdag. enja, de laatste tijd kom ik hem best vaak tegen in de kantine/gangen…
en hij blijft leuker worden(:
dus ik er met mijn vriendinnen over hebben, hoe ik met hem in contact kan komen, verkeerde mensen horen het. (heel fijn) en zo is het een soort van uitgelekt. echt fijn:’)
merja.
ik ben er dus ook nog eens net achter gekomen dat hij de broer is van een jongen, waar ik vorig jaar bijna iets mee had. en dat hij dat allemaal weet…
maargoed. dan doe ik wel alsof ik van niks wist^^

wiejoee. niks raars gebeurd^_^
moet wel nog steeds de moed bij elkaar rapen om met hem in contact te komen…-.-
maargoed.
dat komt morgen wel.
vandaag even niet(:

upje^^

Hoe reageerde hij? :stuck_out_tongue:
Was hij geinteresseerd in je, werd hij rood of lette hij er niet op?
In het laatste geval kun je hem beter laten gaan, en je concentreren op andere jongens…
Als hij ook maar iets liet merken over jou leuk vinden… Go and get it girl! (of wacht tot hij iets onderneemt… maar niet te lang w8en!)

ich habe eine idee =D.

1. sorry zeggen van die kinderachtige klasgenoten enzo.
  2. complimentje geven over ze schoenen ofzo.
  3. nou als je nog iets boeiends te zeggen ; zeg dat.
  4. zeggen dat je naar de les moet ofzo.
  5. thuis toevoegen op hyves ^^.
  6. foto respectennnnn.

nou succes! ;d