help aub!

hee,

Ik praat dus al een tijdje met een jongen die ik eigenlijk best leuk vind.
We hebben een paar jaar geleden bijna een relatie gekregen en vorig jaar ook weer, maar ik wilde steeds niet en het werd toch niks.

dit jaar zijn we weer gaan praten en ik merk dat ik hem toch wel leuk vind, maar volgensmij komt het alleen van mijn kant.
we voelen beide hetzelfde (we vinden elkaar niet leuk, maar voelen wel wat), maar ik heb een idee dat het het meest van mij komt.
Eerder begon hij altijd het gesprek, maar nu begin ik het altijd.

Opzich snap ik wel dat hij niet gelijk zo veel wil praten, omdat hij misschien bang is dat het toch niks wordt, maar deze keer heb ik zelf sterk het idee dat het juist wel wat word.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, moet ik juist het gesprek vaker beginnen en laten merken dat ik wel interesse heb, of moet ik het gewoon even laten?
Overigens doet hij soms heel lief, maar negeert hij me andere keren volledig.
Al mijn selfies op o.a snapchat screent hij en wil ze niet verwijderen… :face_with_raised_eyebrow: :slightly_smiling_face:

help!
xoxo

Aaaaahw dat screenen is zo lief, dat doet mijn vriendje ook altijd :kissing: Ja het lijkt mij het beste dat jij nu intresse toont omdat ik heel goed begrijp dat hij misschien denkt dat het toch niets wordt en dat hij je probeert te vergeten. Duss toon intresse en ja dit was het eigenlijk succes! kuuuskuuus :hugs:

Ik zou interesse blijven tonen en stoppen zodra hij duidelijke signalen geeft dat hij niet verder wil gaan, jongens zijn daar meestal best duidelijk in.