Help aub! Wel verder gaan of niet?

Ik zie nu al een tijdje een jongen en het is egt super gezellig samen al een tijdje aan het zoenen enzo en gister kwam hij dan bij mij langs en dat was voor het eerst dat we niet in t openbaar hadden afgesproken, en nja t was al snel dat we heftig aan het zoenen waren en gingen onze shirts uit maar mn roommate kwam na een tijdje weer terug dus het kon niet all the way gaan… Ik vond het ergens wel jammer maar twijfel of ik er klaar voor ben… De laatste x dat ik meer als zoenen met een jongen had gedaan is jaren geleden met mijn ex… Toen waren we elkaars eerste. Maar omdat ik er dus al jaren uitben weet ik niet zo goed wat ik moet verwachten enzo en ook omdat we nog niets egt vasts hebben twijfel ik toch een beetje… En heb zelf weinig ervaring enzo… T was ook wel lastig om te stoppen met zoenen dus t duurde even voor we alles weer aan hadden… Ik denk dat ik vooral twijfel omdat ik hem niet superlang ken en ikniet egt goed weet wat zn instelling is…ik zie mezelf wel met hem samen en ik wil gewoon niet dat het een spelletje Wordt…

Ben 22 trouwens en t ging met mn ex uit toen ik 18 was en in de tussentijd eigenlijk alleen gezoend en verder niets… Dus eigenlijk moet ik ook alles opnieuw aftasten…

Iemand zoiets gehad of handige tips ofzo haha

Je twijfelt. Bij twijfel, niet doen.

Ga ook eerst bij jezelf na wat jouw intenties zijn, en wat jij wilt. Wil jij niet met een jongen verder als het niet in een relatie is of niet op een relatie gaat uitdraaien? Of vind je het dat geen probleem? Indien dat laatste: doe waar je zin in hebt. Indien het eerste: krijg eerst duidelijkheid van hem hoe hij het ziet, en wacht.

Ik kan maar een advies geven en dat is dat je niks moet doen waarbij je je niet prettig voelt.

Jaa ik begrijp bij twijfel dat je t niet moet doen maar als mn roommate niet had terug gekomen denkik dat we gewoon door waren gegaan en dat vond ik niet erg zeker op t moment… Maar ik weetniet of ik nou gewoon kan vragen watzn intenties zijn of dat dat te vroeg is… De laatste keer dat ik natuurlijk een relatie had was alles anders en iedereen was nog een beetje onervaren op nja gebied van alles dus wil t ook niet verpesten ofzo om dan daarover te beginne terwijl hij misschien er niet eens egt aan denkt… Ik weet niet wat op deze soortvan volwassen leeftijd de signs zijn xD ikbedoel we lopen handinhand over straat maar ik heb nog niemand van zn ouders of vrienden ontmoet tis afentoe een beetje mixed signals zegmaar… XD maar misschien dat gewoon eerst vragen wat hij nou verwacht van dit alles…

Als je denkt dat jullie anders wel waren doorgegaan lijkt het me helemaal niet onredelijk om hem te vragen wat zijn intenties op dat gebied zijn haha. Wanneer het je wat uitmaakt kun je het beter van te voren duidelijk hebben dan er later achter komen, met de kans dat er dan niet uitkomt wat je gehoopt had.

Ik zou gewoon vragen wat hij wilt inderdaad.

Je weet het nooit zeker als je het niet direct vraagt. En dat is ook niet gek om te doen. Als je een beetje klooit met elkaar en elkaar graag ziet, dan is dat een hele normale vraag. Ik zou het hem dus gewoon vragen de volgende keer dat je hem ziet.

En wat ik eraan toe wil voegen, als je zijn intenties wil weten vraag ernaar. Het is moeilijk te weten of jullie op een lijn zitten als je niet vraagt wat zijn intenties zijn qua relatie.

Doe niks waar jij je niet prettig bij voelt! Leer elkaar eerst beter kennen en dan gebeurd alles vanzelf wanneer het goed zit tussen jullie.