Help aub, vriend gebruikte drugs en nu hebben we ruzie

Wie kan me helpen??

Van het weekend naar festival geweest. Vrijdags ging het goed.
En op zaterdag defqon zelf. Ging het mis me vriend werd wat pissig
Omdat ik die wou halen. Even later ben ik alleen na de camping gegaan.
Even later kwam hij ook, maar zei geen woord tegen me.
We hadden al tijd geleden afspraak gemaakt dat ie geen drugs gebruikt.
Ook niet blowen, en wat doet meneer gaat voor me neus blowen.
Ik werd kwaad en meneer ging droog verder na festival.
Maar toen was ik zo boos dat ik hele tent af had gebroken enz.
Kwam ie uur later keer terug. Was ie wat geflipt en bleef maar ruzie maken.
Heb hem toen geslagen. En nog meer ruzie gehad.
Het is nu ook uit. Maar dat klopt niet voor me gevoel.
Hebben daarna nie meer face to face gepraat. Alleen via de telefoon.

Wat moet ik hier mee of wat kan doen.
Om te bewijzen dat het me erg spijt en hem terug kan krijgen.

Volgende keer duidelijke topic titel + een heel stuk duidelijkere beginpost graag. :’)
En zeggen dat het je spijt en er ook daadwerkelijk moeite voor doet is toch niet zo moeilijk als je echt voor diegene gaat?

Goed met hem praten. Rustig blijven, gewoon op een volwassen manier met elkaar praten. Zeg waarom je deed wat je hebt gedaan en dat je niet leuk vindt dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden.

Tja, zou jij hem terug nemen nadat hij jou een klap verkocht? Hem gaan slaan is toch nooit een oplossing joh…

Wat een rot situatie… als ik jou was zou ik heb gewoon morgen opbellen en verteld over de dingen waarvan jij vind dat jij die anders aan had moeten pakken en natuurlijk dat het je erg spijt. Spreek dan samen wat af om nog even f2f met elkaar te praten of dit het allemaal wel waard is om je relatie stuk te laten lopen door zo’n klein ruzietje (wat overigens wel goed uit de hand is gelopen). Succes meid!

Wat is dat toch? Als een jongen een meisje slaat is het ‘blijf voor altijd uit zijn buurt of hij nou spijt heeft of niet’
maar andersom mag wel

Ik zou hem even laten en hem over een paar dagen bellen om te praten. Misschien moet je eens nagaan waarom jullie die afspraak over dat blowen hadden. Waarom vind je het zo vervelend en weet je zeker dat hij er 100% achter stond toen hij die afspraak maakte? In principe ben ik van mening dat hij zich aan zijn afspraken moet houden namelijk, maar ik vind de afspraak zelf een beetje gek.

Daarbij moet je hem nooit meer slaan… dat kan echt niet.

Waarom is die afspraak ooit gemaakt, en wat kunnen de redenen zijn dat hij zich er niet aan wil houden? Ik denk dat je het ook vanuit zijn kant moet bekijken.
Laat het eerst even rusten, en maak daarna een afspraak om erover te praten, als jullie beide uit jullie boosheid zijn. Probeer hem ook in te laten zien waarom je reageerde zoals je reageerde. Wees eerlijk en probeer elkaar te begrijpen, misschien komen jullie er dan uit.