Help AUB! Vreemd gevoel

Hey, Willen jullie alsjeblieft helpen met mijn probleem?
Hier komt ie dan;
De laatste tijd ga ik af en toe op stap, naar feesten of discotheken. Als ik eenmaal aan het feesten ben dan na ongeveer een uurtje krijg ik een vreemd gevoel, dan voel ik me duizelig, ik hoor wat minder, ik reageer laat, en in mijn hoofd ben ik een beetje leeg. Dan is het alsof ik aan het dromen ben en er gewoon niet ben. Ik vergeet dan dat ik bijvoorbeeld midden in de dansvloer sta. Dit klinkt misschien niet zo ernstig maar het is heel erg irritand, want dan geniet ik minder van uitgaan. Ik vind het niet zo heel ernstig dat ik naar de huisarts moet gaan ofzo, en ik heb al meerdere dingen geprobeert zoals om de kwartier even naar de wc gaan om af te koelen, maar het helpt niet! Ik kom gewoon niet van dat gevoel af. Willen jullie ALSJEBLIEFT tips geven als dat kan?
alvast bedankt! xkusjanice.

komt het niet gewoon doordat je hebt gedronken?
anders zou ik het niet weten, upje voor jou!

Ik heb dat ook wel eens als ik in een te drukke club/kroeg sta. Ik ga dan even naar buiten, frisse lucht halen en water drinken! Daarna is het meestal weer over :grin:

geen idee wat het is. Misschien eens oordopjes proberen, ik heb soms ook wel eens dat ik als ik te lang in harde muziek sta even compleet mijn orientatie kwijt ben…

Oohja even erbij; dat is als ik niet heb gedronken.

of je hebt gedronken of je bent ziek, heb ik ook weleens mee gemaakt misschien omdat het zo warm is, of omdat je niet zo goed tegen die muziek aankan

Drink je dan alcohol? Dan moet je het probleem niet echt ver zoeken eh… (:
Anders: Misschien kan je niet goed tegen drukte? Heb je dit ook als je bv. in een drukke winkelstraat bent?
Misschien van het bewegen (dansen)? Doe je anders aan sport ofzo, heb je dit dan ook? Kan dan door een laag ijzergehalte in je bloed zijn ofzo.

Als ik sport heb ik het niet nee. Ik heb ook energy proberen te drinken ondertussen om te kijken of dat hielp, maar er verandert niks. Iemand nog meer tips? x

Kun je beter water drinken dan rotzooi zoals energydrink :wink:
Wat drink je dan zoal zo’n avond? Alleen energy? Probeer het eens af te wisselen met water, misschien dat je teveel vocht verliest in zo’n warme, drukke omgeving.

Van energy gaat je hart sneller kloppen en word je juist sneller duizelig.

misschien is het gewoon te druk voor je, ik zou dan ook idd juist geen energy drinken, en gewoon beetje rustig aan ff gaan zitten ofzo beetje ontspannen.

epilepsie?

Dat heb ik ook. =o

Misschien moet je die joint eens laten staan!

Grap. Iig géén energy drinken, dat is echt zo niet gezond. Probeer gewoon water & frisdrank. Het kan zijn dat het idd te druk&warm is voor je. Raak je niet in paniek ofzo?

Oja, en let er ook op of je wel genoeg gegeten hebt van tevoren (ook al drink je geen alcohol). Maar neem géén energiedrank met de gedachte dat het jou energie geeft. Kan je beter iets anders eten waar energie in zit.

Ik denk dat dat gewoon de combinatie van de warmte, harde muziek, drukte en misschien onvoldoende drinken is. Je moet vaak een beetje water drinken en af en toe naar een rustig, koel plekje gaan als die te vinden is.

Ik heb dat vaker, maar op concerten of drukke plaatsen (ga niet zo vaak naar clubs). Dacht eerst dat het claustrofobie was ofzo, maar heb het niet in kleine ruimtes dus…
Na wat (zelf)onderzoek blijkt dat het iets met bloed is, als je een tekort aan ijzer hebt waardoor je je duizelig gaat voelen. Bij mij begint het gevoel met een irritante pijn in m’n been en daarna wordt ik heel misselijk tot ik bijna wil flauwvallen. Weet niet of jij dit ook heb, maar zoja dan ligt het aan je ijzergehalte. Wanneer het gebeurt kun je op het momement zelf het beste even gaan zitten of liggen in een rustige plaats en water drinken totdat het overgaat.

ik heb het ook!
zelf ook geen idee, heb wel een heel erg late bloeddruk enzo maar ja of dat nou erger moet zijn met het uitgaan?
upje voor jou!

zorg dat je cola of water drinkt. Soms vergeet je dat je daar enorm kan zweten ^^

ik heb dat ook altijd! maar kan je dus niet helpen, sorry