Help asjeblieft! ik wil mijn ex terug!

heey allemaal,
het is vandaag precies 1 jaar geleden dat het uit is gegaan met me ex.
ik ging 1 jaar met hem, en heb dingen met hem gedaan die ik nog nooit met jongens heb gedaan .
ik werd vanochtend wakker omdat ik ovr hem gedroomd heb , dat ik hem terug wil… en ik wil ht ook , maar hij wilt het niet meer.
hij was 3 keer vreemd gegaan , en toen ik 1 keer vreemd ben gegaan , was het meteen uit. dat acsepteerde hij niet. terwijl ik hem 3 keer de kans heb gegeven …
ik weet nu echt neit wat ik moet doen ,
pas toen ik wakker werd keek ik naar de datum en zag dat het 1 jaar geleden is.
IK HEB ECHT JULLIE HULP NODIG …
IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN ,
EN IK VOEL ME GEWOON ECHT FUCKED UP .
HELP ME GEWOON ASJEBLIEFT.
IK BEN GEWOON RADELOOS.
dat is de jongen waar ik gewoon nog steeds verliefd op ben !
ik snap dat ik mezelf moet verwijten . want het is mijn schuld dat het uit is
maar ik wil hem terug !!!

je valt wel op met al die hoofdletters… misschien moet je hem ook eens een berichtje in alleen maar hoofdletters sturen… dan weet hij in ieder geval dat je nog bestaat…

JE TITEL NIET IN HOOFDLETTERS DOEN AUB. DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER HEA.

waarom wil je hem terug als hij is 3 keer vreemd gegaan? :l dat snap ik echt niet…

omdat ik van hem hou… en ik hem dat wel wil vergeven .
omdat hij me gelukkig maakt en mij een veilig gevoel geeft.
en hij heel veel voor mij betekend.

you cant always have what you want.

hy maakt je gelukkig? hij ging vreemd. tot 3 keer toe. die jongen maakt niemand gelukkig volgens mij.

hij gaat vreemd… jij gaat vreemd…

lijkt me dat jullie geen gezonde relatie hadden…

ja idd,
als je weer een relatie met hem krijg dat gaat 1 van jullie alweer vreemd, broken hearts is never cool

Wees eens eerlijk tegenover jezelf. Is het alleen jouw fout? Natuurlijk niet. Hij deed hetzelfde, ik raad je aan om er over te praten met iemand (beste vriendin, …) en echt proberen je over hem te zetten, doe dingen, houw je bezig, hoe moeilijk ook. Maar het leek niet dat jullie elkaar genoeg respect gaven…

Ze heeft gelijk , probeer zo min mogelijk aan hem te denken, ga stappen en doe leuke dingen. Probeer in contact te komen met misschien nieuwe jongens. en maak gewoon plezier!, hij moet jou gaan missen, en dan komt het heel misschien goed.
maar klinkt misschien heel stom , ik snap wel dat je hem terug wilt :slightly_smiling_face:, alleen je kan niet iemand terug krijgen, zolang hij jou niet terug wil! ,
Sterkte!

hmm, als ik dit zo lees zou ik zeggen; hij is je niet waard meid!
maar ik snap wel dat je misschien heel veel van hem houd en dat hij voor jou ‘de ware’ is.
maar bedenk je goed dat hij wel 3 keer is vreemd gegaan.
dat jij hem daarvoor gewoon wil vergeven maakt voor hem de kans
makkelijker om dan een 4e keer vreemd te gaan.

jaa ik snap je wel.
maar dat probeer ik al 1 jaar.
stappen en niet aan hem denken enzo.
andere jongens ontmoeten
maar ik vergelijk ze allemaal met hem ,
waardoor ik heel snel op ze af knap.

Ja, ik snap dat je ze vergelijkt met hem. Maar hoe moeilijk het ook is, probeer gewoon niet aan hem te denken. Zie je 'm vaak (op school enzo?) want dan is het wel moeilijk natuurlijk.
Maar iemand die 3 keer is vreemdgegaan, is jouw liefde niet waard!
Al snap ik je niet helemaal, want als je hem zo geweldig vind, waarom ging je zelf dan 1 keer vreemd?

Simpelweg: Met hem praten.

ik begrijp je wel… niet echt hetzelfde verhaal, maar ik zou hem ook wel vergeven maar ik vergeef & ‘‘vergeet’’ nogal snel… het is kut je kan hem een brief sturen of een mail, vertellen wat je mss nooit hebt kunnen vertellen, en al je gevoelens vertellen, en dat je na 1 jaar nog steeds van hem houdt, ik zou het alleen niet te dramatisch maken! of te lang… nou succes iig!

ik zou er niet aan beginnen
als hij al 3 keer is vreemdgegaan
maar ik snap wel hoe je voelt

mn ex had vandaag gezegd dat hij nog wat voor me voelde
en dat hij nog vaak denkt aan de tijd dat we nog wat hadden, en me nog leuk vind
en toen het uit is gegaan, dat hij zich kut voelde enzo
en ja dat had ik gemerkt want hij begon met snijden, waar ik me verdomme zo schuldig over voel

maar nu weet ik het dus niet… hij is lief aardig grappig maarja hij heeft ook minpunten
en zo heeft jou ex een minpunt dat hij vreemd gaat
en als jij snel vergeet en vergeeft…
ik denk dat ik met hem had gepraat, waarom hij het heeft uigemaakt als jij 1 keer vreemd gaat en dat hij wel 3 keer vreemd mag gaan
dat had ik gezegd…

Ik snap niet waarom je nog samen met hem wil zijn als het zo gaat.
Hij gaat 3x vreemd, jij slikt het 3x [daar loopt het al vast in m’n hoofd]
Jij gaat 1x vreemd [snap ik ook niet als je zo erg van hem houdt en weet hoeveel pijn het doet als iemand je dat flikt]
& hij weigert je te vergeven!

Dan zie je toch wel in dat het geen goeie jongen is. Als jij drie keer door die pijn heen moet en je vergeeft het hem elke keer opnieuw omdat je zoveel van hem houdt dan zou je toch mogen verwachten dat hij het jou ook vergeeft… Aangezien hij dat niet doet houdt hij misschien niet zoveel van jou als jij van hem.

Echt, die jongen is het niet waard. Je kunt veel leukere dingen doen dan blijven treuren om iets waarvan je weet dat het niet goedkomt.

Je zegt zelf al dat hij het niet wil.
een relatie moet wel van twee kanten komen, dus ik denk dat er niet veel anders op zit dan je er overheen zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee hoor!

Zoek een lieve, oprechte jongen. =)

Hier word niemand mee gehsolpen,
jij gaat straks naar m toe en hij zegt gewoonweg; flikker op.
Ik zie 't al gebeuren.
En dan ben je zo gekwetst dat je een maand je bed niet uitkomt.
Ga met vriendinnen lekker uit,
of draai leuke muziek en schreeuw mee.

je hebt een zwak momentje,
en 't word langzaam minder

Waarom typ je zo irritant, alles gecentreerd?

Als hij 3 keer vreemd gegaan is, sowieso waarom vergeef je het hem bij de 3e keer, jij zelf vreemd bent gegaan en hij na een jaar nog steeds zegt dat hij je niet terug wil…
Waarom blijf je het dan proberen?
Wat voor relatie denk je te krijgen als het weer goedkomt?
Hij gaat vreemd, dat kan ik je op voorhand al vertellen anders had hij het niet al 3 keer eerder gedaan, jij bent te vergevingsgezind en hij doet wat hij wil; want jij vergeeft het hem toch wel.
Dan ga jij uiteindelijk ook weer vreemd, want hij doet het ook dus waarom jij niet?, en dan gaat het weer uit. En dan kom je weer niet over hem heen.

Delete alles wat met hem te maken heeft en probeer hem te vergeten.
Schrijf alle slechte dingen op en alle goede en hopelijk komen er meer slechte dingen uit.