help! Apps van tv-programma's

Dag meiden,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar apps van verschillende tv-programma’s. Ik heb op zoek naar second screen apps. Dit zijn apps dit je kunt gebruiken op het moment dat je naar het programma kijkt. Bijvoorbeeld bij het programma Weet Ik Veel, zodat je echt mee kunt spelen.

Ik ken zelf:
The Big Picture
Weet Ik Veel
The Voice
RTL XL app, waarin je met Moordvrouw kunt meespelen.

Weten jullie er nog meer? Ik zoek dus echt apps die je gebruikt op het moment dat je naar de uitzending kijkt… Dank!!

:grinning: :grinning: :grinning:

Penoza heeft er ook eentje en wie is de mol

Okee thanks! Kun je bij Wie is de Mol ook meespelen tijdens het programma ofzo? Ik heb de app net gedownload en ik kan hem nu al gebruiken door bijvoorbeeld punten in te zetten op mijn mollen… maar kan je ook meespelen tijdens de uitzending? :grinning: :slightly_smiling_face:

Je zet voor de uitzending je punten in. Tijdens het programma kijk je gewoon en na het programma zie je weer hoeveel punten je hebt.
Het is niet als bij bijvoorbeeld weet ik veel dat je vragen beantwoord tijdens het programma.

aaa oke. Thanks!

Andere meiden nog ideeën? :grinning:

Penoze gebruik je ook niet tijdens het programma zelf

dat dacht ik inderdaad al. Ik weet eigenlijk niet of er nog wel andere zijn…maar misschien programma’s die ik zelf niet volg

Huiswerkvragen zijn niet toegestaan, dus hier gaat een slotje op.