Help: aparte pagina maken op blog met volgers

Hee allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik heb al een tijdje een blog, alleen ik vind mijn homepage er een beetje rommelig uit zien. Ik heb nu een aparte pagina aangemaakt, met ‘volg deze blog’. Op die pagina is het mij wel gelukt om een link te plaatsen waarmee mensen mij kunnen volgen via bloglovin. Weet iemand van jullie hoe je volgen via GFC en volgen via e-mail ook op een aparte pagina kan krijgen, of waar ik de HTML codes voor deze gadgets zou kunnen vinden? Dan kan ik er voor zorgen dat mijn blog een wat rustigere uitstraling krijgt.

Ik weet niet zeker of dit hier hoort, bij Media Film en Muziek kreeg ik geen reacties, vandaar dat ik het even hier wil proberen. Misschien zijn hier creatieve bloggers die antwoord hebben op mijn vraag. Bedankt alvast!

Liefs Carlijn

up

Ik weet het ook niet
zie dit maar als een upje

Nope… dat heb ik allemaal als gadget in een zijbalk.
Heb ik ook nog nooit bij iemand anders gezien dus mijn vraag is eigenlijk; kan dat wel?

Ik dacht dat ik het bij iemand anders had gezien, maar ik weet de blog niet meer dus ik kan het niet aan haar navragen. Dus ik geloof dat het wel kan, maar hoe?

Kan iemand mij nog helpen? Iemand die dit wel weet?

Weet je zeker dat het een blogspot was?

^ GFC is alleen van Blogger toch? Want als dat zo is, dan was het een blogspot :slightly_smiling_face:

Ik weet bijvoorbeeld wel hoe ik bloglovin’ op een aparte pagina kan krijgen, maar zou dus ook graag mijn GFC followers daar naartoe willen verhuizen, haha.

Volgens mij niet. Maar je kan dit proberen, en anders weet ik het ook niet.
http://support.google.com…r.py?hl=en&answer=1710691
(Volgens mij maak je dan een pagina aan via Google, dus kun je ze niet samenvoegen. Die optie kun je denk ik alleen met HTML doen.

Sorry ik kan je niet helpen.
Maar ik wil dat ook wel graag…

Hmm, bedankt Silverbleed, is ga is kijken of ik daar iets mee kan.
Als iemand nog een goede manier heeft hoor ik het graat :slightly_smiling_face: