help alsjeblieft!!!!!!!

iedereen kan lachen maar jullie weten de helf niet ik ben t vanaf donderdag heel veel slijm buikpijn veel passen en naar de wc rennen en dit moet me 3e maand van ongsteld zijn de eerste keer was ik de 11 de en de vorige keer de 4e DUS IKS NAP T NIET ALS 12 JARIGE JA

^ Zonder seks kan je niet zwanger worden klaar. Maak je niet druk. De buikpijn kan ook komen doordat je je zo druk maakt hierom. Als je het niet vertrouwd, vraag het na aan je moeder.

Ik heb een hele lange cyclus die ook wel eens onregelmatig is, maar toch komt de ongesteldheid altijd weer. 1 keer was ik 4 maanden niet ongesteld, dat hebben meer vrouwen, dat heet menopauze en komt vaak genoeg voor.
Dat zwanger worden in het zwembad, ik neem aan dat je daarmee bedoelt als andere mensen seks hebben in het zwembad en dat er dan zaad in het water zit oid. Nou ik kan je gerust stellen, bijna niemand zal zomaar in een openbaar zwembad zoiets doen en dan nog is de kans heel klein dat het bij jou binnenkomt.
Het slijmverlies kan komen doordat je juist wel bijna ongesteld wordt of omdat je vagina (tijdelijk) wat viezer is van binnen (dit klinkt zo smerig sorry) en dan dus vaker moet afscheiden. Ook veel plassen en krampen horen bij bijna ongesteld zijn, je wil niet weten hoeveel pijn ik 3 dagen van tevoren al krijg, en de ongesteldheid zelf voel ik bijna niks haha.
Maak je nu niet al te druk, laat het op je af komen en mocht je over een maand nog problemen hebben en niet ongesteld zijn geworden dan kun je kijken naar andere opties (en dat hoeft nog niet eens zwangerschap te zijn).
Veel succes in ieder geval :sob::muscle:

Trouwens mensen, echt niet normaal hoe sommigen van jullie reageren. Ze is waarschijnlijk nog jong en sommigen kunnen helemaal bang gemaakt worden door wat ze wijsgemaakt wordt. Heb alsjeblieft even wat respect zeg.

^ De kans dat als mensen seks hebben in een zwembad en jij daar zwemt en jij zwanger raakt daarvan, is echt gewoon 0. Zaadcellen overleven het niet buiten het lichaam.

Je hebt me echt geholpen! alleen k heb dat slijm sinds dnderdag dus wanneer word k ongesteld? en wat zijn zeg maar tekens dat je bijna weer ongetseld word? :heart::heart:

^
Ieder lichaam is anders dus wij kunnen niet zeggen van, 8 juli om 10 over 4 word je ongesteld. Gewoon afwachten en voor de zekerheid inlegkruisjes of maandverband dragen (wel regelmatig wisselen! ook als je nog niet ongesteld bent).
Soms kun je hoofdpijn, buikpijn of rugpijn krijgen of een slecht humeur als je bijna ongesteld moet worden (PMS). Maar dat hoeft niet. Gewoon afwachten dus en niet zo stressen oke?

:’’’’’’’’’)

Nee maar even serieus, je bent niet elke keer op de zoveelste van de maand ongesteld hoor. En als je al een heel regelmatige cyclus hebt, is dat iedere 4 weken, dus 28 dagen en een maand heeft vrijwel bijna nooit precies 28 dagen… In het begin ben je het gewoon nog heel onregelmatig. Ik ben het nog steeds niet heel regelmatig, de ene keer is het na 3 weken en de andere keer ben ik het na 5 weken pas

Je maakt je veel te veel zorgen, je bent NIET zwanger!!! En je kunt NIET zwanger raken van het zwembad

Sorry, maar dat is niet wat de menopauze is. Men spreekt pas van een menopauze als een vrouw al een jaar niet meer ongesteld is geweest en het daarna ook nooit meer wordt. Je bent dan niet meer vruchtbaar en de gemiddelde leeftijd van de menopauze is 51 jaar.

Ik en de meeste mensen in mijn omgeving noemen een tijdelijke stop ook menopauze, ik dacht eigenlijk dat iedereen dat wel deed :cold_sweat:
Maar dit is inderdaad ook menopauze.
Dan is er dus niet echt een naam voor, maar het kan wel voorkomen dat iemand een paar maanden niet ongesteld wordt.

Oh oké, ik ken niemand die dat doet haha :’) En inderdaad, zeker in het begin is dat echt niet raar.

oke ik begrijp dat k ni zwager kan zijn opluchting :slightly_smiling_face:

HAHAHAHA BEST COMMENT